Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hitta OS Roms till EX5 idag?

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Inte ett ord, fortfarande. Kör på 1.03 ... Hoppas det händer nåt.

Det gör jag också. Tack för informationen! Hade själv kunnat tänka mig betala ett par hundra för en ROM-uppdatering om det är med skeppnings- och arbetskostnader som skon klämmer.

Börjar bli dags att skriva tillbaka och fråga, tror jag ... Vill också gärna kunna skicka in custom-VL-element. Enormt coola grejer man kan göra med den här synten, men sådana saker gör det hela bara bättre. Som tur är, är jag inte beroende av den som enda ljudkälla dock, om man tänker på timing o.s.v. Då hade OS 1.03 inte varit kul alls ...

Bumpar upp den här lite om det är någon som är intresserad av lite dagsaktuell information.

Höll på att bli orolig över min taktkänsla på allvar igårkväll, tills jag provade lite pålägg med Matrix 6:an och insåg att min EX5:a inte var så up-to-date som jag trodde...

Slänger en fråga på webben till Yamaha, och som ett långskott ringer jag till stället i Göteborg också. Efter att nog pratat med alla där hamnat jag på service som säger att han faktiskt har några kit kvar, och att det kostar gratis. Så i eftermiddags tog jag en sväng till Högsbo och plockade upp fyra PROM:ar som nu sitter i pansarvagnen!

Och nu är det tight och fint när man spelar in, precis som det ska. Perfekt!

Fick uppfattningen att det fanns ett fåtal kit kvar, och det var inga konstiga frågor och de skickar gärna också, utan kostnad om jag förstod rätt. De gamla chippen vill de inte ha tillbaks heller, så det känndes rätt smidigt.

Bevaka tråden