Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min har inte kommit än :(

Tråden skapades och har fått 346 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-07-30 14:53

happy happy joy joy! Till slut så fick jag min iPod efter att ha satt lite fel adress.

ringde precis till apple...fick reda på att den faktiskt hade kommit till europa...just nu befann den sig i luxemburg...han påpekade även att den inte kunde räknas som försenad förrän efter den 4:e...påstod att apple har 7 arbetsdagars leverans EFTER skeppning...

...men jag vill ju ha min pod NU!

okej.. Men så den är försenad om den inte kommer imon 7 dagar efter "shipping".. Men skickades den 24/7 (dock helg så det räknas som den skcikas på måndag sa han på apple) så då måste den komma på måndag.. Annars vet jag inte vad jag tar mig till

På den där lustiga track sidan är datumet fotf 24/7 och det står att den skickas från Apple, Shanghai

Upptadering på apecode: 27 jul 04 86 05 on hold; aircraft/truck failure Apple, Shanghai

Surt!

Ursprungligen av Evrion:

Upptadering på apecode: 27 jul 04 86 05 on hold; aircraft/truck failure Apple, Shanghai

Surt!

Du vet att det där är utanför Apples kontroll va? Dom reserverar sig mot massor av såna grejer.

Ja men det där är den enda saken som jag kanske kan få nån uppfattning om typ var den är eftersom apples inte funkar.

Jag menar att flygplan och/eller truckar inte fungerar. Det är utanför apples kontroll.

Jaha.. Har iaf fått en ny uppdatering på min order: KUEHNE & NAGEL HIGH TECH LOGISTICS 8013071347, RTML61879841

Nytt företag som fraktar den och ett nytt trackingnummer.. Inget av nummrena funkar på Kuehne & Nagels hemsida.

Nu har det hänt saker med "tracking saken":

----Activity---------------Location-------------------GMT----

Depart Terminal | LUXEMBOURG, LU, LU | 30 Jul 2004 13:19

nu har ni lärt er en sak iallafall, Apple är snabba när det gäller service, men inte när det gäller leverans.

Ska absolut inte beställa från Apple Store igen.. Får bli Macoteket eller eBay när jag köper iTrip och dockan.

  • Medlem
  • 2004-07-30 17:16

Den här leveransen är Appels första ipod 4g med gravering, så att alla som har beställt en Ipod med gravering är dom första som får det i Sverige.

Ursprungligen av Queen:

Den här leveransen är Appels första ipod 4g med gravering, så att alla som har beställt en Ipod med gravering är dom första som får det i Sverige.

sweet!

såhär desperat KAN man bli...

:rolleyes:

Ja me

Jag är lite desperat ja me.. Har skrivi upp alla låtar jag ska ha i ordning och playlist ordning och gjor en fin bild skalenligt:

ni är verkligen superdesperata eller hur?

japp! Väntat i snart två veckor jue!

jönköpingsbor du vet

jo märker det, vi stockholmare är lite vanare vid sm-guld så en veckas extra väntan gör inget vet du

medans sm-guld är en engångsförteelse i Jkpg

Vem vann i Hockey senast dÅ?! Just d!

Ursprungligen av Evrion:

Vem vann i Hockey senast dÅ?! Just d!

senast ja, men jag sa ju att det bara är engångsförteelser, ska vi ta alla Djurgårdens sm-guld på msn eller orkar du vara vaken så länge?

  • Medlem
  • 2004-07-30 17:52

Det här har ju jätte mycket med Ipod...

Nej.. och? Jag skapade tråden

  • Medlem
  • 2004-07-30 17:57

Skapade du tråden för att diskutera om jönköpingar och stockholmare?
ähh glöm det!

hahaha...verkar som att alla är ganska desperata...anars finns det väl ingen anledning till att jiddra med varandra i ett pluttigt forum...hahaha

  • Medlem
  • 2004-07-30 18:04

Precis

Jag är inte desperat, jag älskar min Mini Me, live, till skillnad från er andra, som gregglar på avstånd! glöm inte smguldEN i plural för all del!

  • Medlem
  • 2004-07-30 18:10

så du menar att du fick aldrig vänta för din Ipod mini?

Ursprungligen av Queen:

så du menar att du fick aldrig vänta för din Ipod mini?

jo 13 dagar, men jag tänkte på sm-gulden och tiden gick fort somfan då

...tragiskt med folk som lever på gamla meriter...hahaha

Bevaka tråden