Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min har inte kommit än :(

Tråden skapades och har fått 346 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Evrion:

Alltså.. Om inte jag får min iPod imon så ska jag... #¤#%!"¤%&&/(¤#" cepe.

ge dom en omgång för mig med då!

Hmmm... min är kvar i Shanghai tydligen..

  • Medlem
  • 2004-08-02 20:42
Ursprungligen av mindjiver:

Hmmm... min är kvar i Shanghai tydligen..

Är den inte ens skickad`?

Ursprungligen av Queen:

Är den inte ens skickad`?

Det som står på Apecod är :

departed from product source

boxes scanned

Data received from supplier

Om man klickar på TNT-länken så får man bara upp en sida där det står referensnummer och destination not found.

Det suraste är ju att min polare som beställde efter mig, men utan gravering, fick sen idag. Var nere och pillade lite på den.

Gjorde inte begärget mindre direkt.

Ursprungligen av mindjiver:

Det som står på Apecod är :

departed from product source

boxes scanned

Data received from supplier

Om man klickar på TNT-länken så får man bara upp en sida där det står referensnummer och destination not found.

Det suraste är ju att min polare som beställde efter mig, men utan gravering, fick sen idag. Var nere och pillade lite på den.

Gjorde inte begärget mindre direkt.

Men apecode är shit.. vänta och kolla tnt.com

jaa.. jag ska ringa och SKRIKA åt den fule irländaren som är på andra sidan luren

tjohoo!!!! evrion...gå in och kolla på apetrack och klicka vidare på ref.nummret...min har kommit till jönköping!!!! LYCKA!

Vilken track?

Pick up date 02 Aug 2004 ...skumt...jag ringde till tnt och frågade idag...då hade den inte kommit in i deras system än...apple-killen jag pratade med sa att den var i luxmburg...skuuuumt...

Inget om att den skulle vara i Jönköping på nån track för mig iaf. Väntar morrondan

...jaja...våra lär ju komma samtidigt...

  • Medlem
  • 2004-08-02 19:50

Samme i Norge. Min 20 gb ligger også i Lux.

  • Medlem
  • 2004-08-02 20:04

Då finns det kanske hopp!

Ey För fan.. nu händer det grejer! Kollade på TnT Express tracking och dom har hämtat upp den idag WEIIII!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 20:29

yiihaa! samma här. Upphämtningsdatum 02 aug Sthlm! Så den kommer till döreen i morgon med andra ord?

  • Medlem
  • 2004-08-02 20:31

Tuuuur!

Nje Destinationen är Stockholm.. vet inte om det betyder det ena eller den andra.. kan tolkas

  • Medlem
  • 2004-08-02 20:51

Såg fel, på min står det

departed direct :rolleyes:

Min iPod är i Eindhoven

Snart blir det dags för mig att ta över diskussionen. Ni lär ju få era snart...jag däremot, jag beställde i tisdags...så det lär dröja till nästa vacka innan jag får den. Inte skeppad ens. Buhuh...

Så när som helst sätter jag igång med trackingsnacket..hehe.

  • Medlem
  • 2004-08-03 10:51
Ursprungligen av mackanmartinez:

Snart blir det dags för mig att ta över diskussionen. Ni lär ju få era snart...jag däremot, jag beställde i tisdags...så det lär dröja till nästa vacka innan jag får den. Inte skeppad ens. Buhuh...

Så när som helst sätter jag igång med trackingsnacket..hehe.

Jag beställde min 20 GB med gravering samma datum som dig så det blir väl vi två som får fortsätta tråden. Vad står det på Apples beställningsstatus och apecode för dig?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-08-03 11:32
Ursprungligen av KKJ:

Jag beställde min 20 GB med gravering samma datum som dig så det blir väl vi två som får fortsätta tråden.

Ni behöver inte oroa er, min lär aldrig dyka upp heller. Fattar inte vad den gör i Luxemburg i fem dagar, det kan ju inte ta mer än fyra att gå tvärs över landet. Fast man borde ju ha anat oro när dom bjöd på frakten, undrar om dom använder silkesvägen...

Ursprungligen av KKJ:

Jag beställde min 20 GB med gravering samma datum som dig så det blir väl vi två som får fortsätta tråden. Vad står det på Apples beställningsstatus och apecode för dig?

Hmz..min har inte skeppats än. Står visserligen "estimeated shipment; on or before 03/08/2004". Men nänä. Och inga pengar har jag fått tillbaka på kontot heller (godkänt köpet alltså). Går tröööögt.

But we all still löööv apple, don't we?
Som o bli sur på flickvännen...hehe. Hatkärlek. Cute.

Jo.. men du är välkommen till min nya diskussion som jag öppnar snart med fina filmer och bilder på mig och min iPod

Det har tagit två veckor för mig att få den till Nederländerna. Så har du nått att gå på.. du har greverat den eller?!

...hade fel...i min iver läste jag helt galet...min är såklart oxå i eindhoven...pratade med en danska på tnt precis...hon sa att den kommer till min dörr imorgon...mohahaha...

Ja! JÖnkÖping! JÖnkÖping!

Jönköping, lol
ut och mjölka en ko med dig

Östermalm gay. kör upp din jl tröja och "palm" i röven ;D

Jupp...graverad. :/

Men fucking värt det... (försöker jag intala mig själv)

Bevaka tråden