Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min har inte kommit än :(

Tråden skapades och har fått 346 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 22:12
Ursprungligen av mackanmartinez:

Jupp...graverad. :/

Men fucking värt det... (försöker jag intala mig själv)

Vi är nog många som försöker intala oss detta. Samtidigt som man filar i sitt iTunes och gör plats på sitt skrivbord. Snart snart. Så kul kan det ju faktiskt inte vara att hänga i Luxemburg. Om man inte har en jävligt läcker gravyr förstås...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 21:59

Hmm, min är i Arnhem, eller rättar sagt var det för två timmar sedan...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 22:26

Nej, det känns ju inte helt fel att vänta på nåt gott; och tack vare väntan har jag faktiskt börjat få ordning på id3-taggarna o dyl

  • Medlem
  • 2004-08-02 22:36

jag bor ju i lund så de kommer antagligen komma till mig först

tyvärr så jobbar jag till 16.00 :/ får hoppas att någon är hemma när de kommer

Oh yeah...kom på att jag måste betygsätta de där resterande 257 låtarna innan den kommer...fast det lär ju inte vara bråttom precis.

LOL! Jag kommer få den föe dig ändå

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2004-08-02 22:47

JAA! Då har min skickats, beställde i torsdags kväll så det lär ju vara klart godkänt. "Pick up date" lär ju vara när leveransföretaget plockar upp den om jag får gissa, min lär ju inte vara i Göteborg redan.

Hur lång tid tog det för er från att den skickades? Vad är Apecode?

Minipod: tagga ner nu, ta dig en sväng ut i naturen (ja, allt är inte betong här i världen) och lukta på blommorna..

Ursprungligen av gurne:

JAA! Då har min skickats, beställde i torsdags kväll så det lär ju vara klart godkänt. "Pick up date" lär ju vara när leveransföretaget plockar upp den om jag får gissa, min lär ju inte vara i Göteborg redan.

Hur lång tid tog det för er från att den skickades? Vad är Apecode?

Minipod: tagga ner nu, ta dig en sväng ut i naturen (ja, allt är inte betong här i världen) och lukta på blommorna..

Haha
jag va just och tog en sväng ute faktiskt, men skogen och shit?
nej den får bönderna ta hand om.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 02:14

Beställde min iPod 20GB med gravyr den 19 juli, och på Apples orderstatus sida står det fortfarande "Open". Tycker faktiskt att den borde ha skickats vid det här laget. Ska man ringa Apple och fråga vad de pysslar med eller?

Ursprungligen av Wojpa:

Beställde min iPod 20GB med gravyr den 19 juli, och på Apples orderstatus sida står det fortfarande "Open". Tycker faktiskt att den borde ha skickats vid det här laget. Ska man ringa Apple och fråga vad de pysslar med eller?

Gör det, pressa dom lite så dom kanske förbättrar servicen i framtiden

Ursprungligen av Wojpa:

Beställde min iPod 20GB med gravyr den 19 juli, och på Apples orderstatus sida står det fortfarande "Open". Tycker faktiskt att den borde ha skickats vid det här laget. Ska man ringa Apple och fråga vad de pysslar med eller?

Det står inget annat på ordersidan? Min gick ju över till shipped 31:a.. Inte för att det hänt så mycket sen dess.

Men jag beställde ju en likadan ipod som dig på samma dag med gravyr. Jag har ju fått ett trackingnummer i alla fall.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2004-08-03 08:36

Här går det undan! Beställde som sagt i torsdags kväll vid 23, fick trackingnumret igår och trodde att jag skulle få vänta 7 arbetsdagar som det var sagt. Så tittar jag in på sidan idag, och då är podden redan i Göteborg och på väg till mig! Lyckades dessutom styra om den till jobbet, så nu väntas det här..

Utan gravyr då, ska kanske tilläggas..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 09:13

min tycks ha gått och lagt sig i Liege Euro Hub (var?) vid halvett-tiden i natt; få se om den vaknar nånstans närmare...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 09:20

OOOOOOHHHHHH!!!!!!!!!!!
"03 aug 2004.
09:00.
Stockholm.
Out For Delivery"

denkommeridagdenkommeridagdenkommeridagdenkommeridag...

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2004-08-03 10:27

DEN HAR KOMMIT! Ringde TNT och fick dem att skicka den till jobbet istället, och nu är den här. Vilken känsla att öppna paketet! Plasten får sitta på ett litet tag, vill ju inte repa den det första man gör. Min nya bästis ligger här och laddar sig lite nu..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 10:12

Argh!
Bara föra att jag valde wire transfer, så tar det lång tid. Betalade dagen efter beställningen, dvs den 20 juli, och när jag ringde Applestore nu sa killen att pengarna gått in idag som först. Han sa också att den kommer skickas nångång mellan den 5 - 9 augusti, och att det sedan kommer ta 7 arbetsdagar att få den... Jobbigt.

Ursprungligen av Wojpa:

Argh!
Bara föra att jag valde wire transfer, så tar det lång tid. Betalade dagen efter beställningen, dvs den 20 juli, och när jag ringde Applestore nu sa killen att pengarna gått in idag som först. Han sa också att den kommer skickas nångång mellan den 5 - 9 augusti, och att det sedan kommer ta 7 arbetsdagar att få den... Jobbigt.

Samma sak hände mig. Beställde min den 27/7 och beställningen godkändes först idag. I kundsrvicen sa dom att detta berodde på att det varit "Bank hollyday" dagar i Irland.

Så min iPod skickas senast den 16/8.
Känns som jättelång tid för en produkt som finns i lager. Beställde dessutom uten gravyr.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 10:48

men va i hellvete?! min ipod lämnade örebro tidigt igår, och sedan står det ingenting på apples tracking :/ jag borde juh få den idag!

gurne, fan va nice! iaf en som är lycklig för tillfället

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2004-08-03 10:53
Ursprungligen av mega:

men va i hellvete?! min ipod lämnade örebro tidigt igår, och sedan står det ingenting på apples tracking :/ jag borde juh få den idag!

gurne, fan va nice! iaf en som är lycklig för tillfället

mega: Kolla på TNT.com och klistra in trackingnumret från Apples sida (börjar på 8 skulle jag gissa), där får du mer info. Och ring dem fort om du vill ha den till dig snabbt. Jag såg inte heller nåt mer än Landvetter på Apples sida.

Japp, här är en som är lycklig. Kan inte hålla mig tills jag får komma hem och tanka över låtarna..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 11:03

Jaha nu har jag kollat där.. alltså det står typ helt olika saker på båda ställena, men så sjukt att den kom till örebro igår natt, då borde dom ha skickat den till Umeå igår på dagen. Står ingenting om det där.

Ehm om man ringer kommer man till en svensk operatör? och vad är isåfall numret?

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2004-08-03 11:14
Ursprungligen av mega:

Jaha nu har jag kollat där.. alltså det står typ helt olika saker på båda ställena, men så sjukt att den kom till örebro igår natt, då borde dom ha skickat den till Umeå igår på dagen. Står ingenting om det där.

Ehm om man ringer kommer man till en svensk operatör? och vad är isåfall numret?

Japp, man kommer till en svensk. Det som står på TNT är väl det som gäller. Ring 020-960 960 dygnet runt (reklam? ).

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 11:17

jävla TNT men tack så mycket.. får väl ta och slå dom en pling så får man se vad dom har att säga till deras försvar!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-03 11:30

jaha.. då har jag ringt och jag ska tydligen få den imorgon

  • Medlem
  • 2004-08-03 11:36

Jag ringde till Apple och dom sa att den är lite försenad och borde vara hos TnT så jag kanske får den imorron

Min skickades från Göteborg 10:55

håller i den...mohahahaha...

Har du fått den bruce?!

japp...vacker är den...och redan på laddning!

Nu har jag fått min oxå :D. Vafin den e.. lite tyngre än jag trodde bara.. SEn ser det ut som "hjul plasten" är lite högre än sjävla iPoden men annars är den mycket fin.. Med mitt namn på oxå

Bevaka tråden