- Puppet
- Medlem ●
- Hammarö
Skrevs ursprungligen av David Molarin
Jag har haft 4-5 användare anslutna i ett antal timmar nu. Jag saknar funktionen att se vilka som är anslutna samt vad de lyssnar på.
En annan irriterande grej är att PTHTtunesNotifier inte fungerar när man lyssnar på någon annans låtar.
Jag kopplar ner nu hörru!
Lägg- och pluggdags...
//fredrik
Skrevs ursprungligen av macgunde
Det lyckas inte jag med...
hmm.,. ska försöka lite till...
NU FUNKAR DET..
försökte innan men då gick det inte...:)
Nej, jag hade problem med det också igår tills jag insåg att den ena "servern" var nedkopplad. Sen när jag testade ett par andra gick det bra. Hade nog 4 playlists med kanske 7000 låtar.
På tal om Human League (se tidigare inlägg).. Det är ingen som råkar ha The League unlimited orchestra/ Love and dancing på sin spelista?. Remixplatta på Dare.. jag hade den på vinyl.. men den är försvunnen sedan länge, gillade den mycket bättre än Dare
Den varnar när man stänger av att det finns folk uppkopplade... Så den måste nog vara igång...
213.113.145.160
Skrevs ursprungligen av macgunde
Glöm ej att registrera era ip för iTunes på http://www.sandman.net/itunes
Bra initiativ!:)
Om det är du som gjort sidan, kan du kanske lägga in "daap://" till IP-adresserna, så blir de klickbara... (i Safari iaf)
Källa: macosxhints.com
Skrevs ursprungligen av Micke F
Bra initiativ!:)
Om det är du som gjort sidan, kan du kanske lägga in "daap://" till IP-adresserna, så blir de klickbara... (i Safari iaf)
Källa: macosxhints.com
Nej, det är inte jag som gjort sidan...
Skrevs ursprungligen av keysendal
217.215.164.7
en massa Blaxpoitation, groove, funk, modern jazz, impro, worldmusik samt hip hop
jepp , du hade en massa coola grejjor i ditt arkiv...
Den där bootsy låten "i'd rather be with you" vem är det som gjort en cover på den?