Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ikväll drar det igång! Detta är den officiella tråden för allt snacka under keynoten och även eftersnacket förstås. Det är fritt fram att använda tråden som en chatt, regler om långa välformulerade inlägg går ändå inte att hålla under en keynote
Tråden kommer att hållas stängd fram till ungefär 17.30 då vi öppnar den.
Jag ser ingen som helst koppling mellan "there's something in the air" och en ny macbook. Känns som lite för mycket önsketänkande. Men vi får se, om några timmar kanske jag får äta upp det där.
Om det kommer en submacbook så tror jag dock inte att den kommer hetta Air, känns inte som det passar ihop med namnen på andra produkter.
Jag vill inte se vad han presenterar förrän jag kan se keynoten live, var kommer jag kunna hitta keynoten utan att först behöva besöka apple's framsida och få se massa spoilers?
Det är vad jag tror att det är, ett rykte planterat av Apple för att få nyhetsartiklar skrivna om dem och skruva upp förväntningarna. Det största "beviset" har ju varit att Adiums loggar visar att två dagar före banderollerna dök upp på mässan var det en som använde en dator med beteckningen MacBookAir, men det kan ju lika gärna vara Apple som avsiktligt planterade det för att förstärka ryktet.
Ha så kul ikväll här på 99.se, hoppas servarna håller Själv ska jag gå offline nu fram till videoströmmen kommer upp, det är ju keynotevaka här i Umeå!