- BosnianX
- Medlem ●
- Malmö
För mig är den bara 180MB? Nåväl. Ska uppdatera nu.
Är det bara jag som har problem med 10.5.2? När jag försöker öppna stacks så händer ingenting. Måsta avsluta docken. När jag försöker öppna effekter i photo booth hänger sig programmet och jag måste avsluta det. Får prova att logga om med en annan användare.
//Rob
Är det bara jag som har problem med 10.5.2? När jag försöker öppna stacks så händer ingenting. Måsta avsluta docken. När jag försöker öppna effekter i photo booth hänger sig programmet och jag måste avsluta det. Får prova att logga om med en annan användare.
//Rob
Jag har samma problem. List-vyn är det ända som funkar. Rutnär och solfjäder tvärhänger dockan. Jag kör med docktweak. Gör du det också måntro? Förresten så slutar spaces fungera i samband med att dockan hängt sig.
Edit: Jag läste tråden för snabbt. Så jag missade linotype-grejen. Det var den som var boven i dramat.
Här är hela listan:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=307109
180 även här.
fan va skönt att den äntligen kom, nu sitter man och väntar ivrigt på att uppdateringen hämtas
Det verkar som att vi Macbook Pro ägare får den stora uppdateringen. Verkar så iallafall. Nya uppdateringen har gjort min mbp mycket rappare. Känns så Kul för de med nya Nikon och Canon kameror då äntligen iom denna uppdateringen så har det kommit stöd för de nya kameror.
Det verkar som att vi Macbook Pro ägare får den stora uppdateringen. Verkar så iallafall. Nya uppdateringen har gjort min mbp mycket rappare. Känns så Kul för de med nya Nikon och Canon kameror då äntligen iom denna uppdateringen så har det kommit stöd för de nya kameror.
Japp, har en 17tummare, 341MB för mig.
alla uppdateringar kan ses på
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=307109-sv
edit: såg att jesper var före xD
Är det så att de som får den stora uppdateringen inte tidigare lagt in 10.5.1? så att den är inbakad... bara en teori från en ovetande
Jag har 10.5.1 sen tidigare, och 10.5.2 är 341 MB för mig. Har kört alla uppdateringar fram till nu, så det borde inte finnas några missade uppdateringar inbakade. Det finns givetvis en förklaring till att vissa får den mindre och andra den större (datormodell, drivrutiner för grafikkort, mm?) , men jag är för trött för att kolla upp det nu.
Det känns nästan som om alla väntat lika mycket på 10.5.2 som på 10.5 innan det släpptes. Lite hypat, nästan.