Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nja, man skulle nästan kunna tro det ... Det handlar snarare om en räddningsaktion än ett regelrätt köp Jag fick nämligen i uppdrag att reparera synten för ett tag sen och i väntan på att jag skulle hinna fixa den så råkade jag tyvärr välta ned min stora tunga systemkamera som landade rakt på dess klaviatur. Både kamera och klaviatur gick naturligtvis sönder Eftersom kunden avsåg att sälja synten efter att jag fixat den så valde jag att köpa den av honom för att slippa stressen med att få tag på reservdelar just nu. För tillfället står den således sönderslagen i min verkstad i väntan på att jag ska hinna reparera den Någon som har en F-tangent att sälja till en Prodigy? Moog Prodigy använder tydligen samma typ av tangenter som Moog Source och Korg's MS och PS-serie ...
Någon som har en F-tangent att sälja till en Prodigy? Moog Prodigy använder tydligen samma typ av tangenter som Moog Source och Korg's MS och PS-serie ...
Jag köpte båda då den ena var fullt fungerande elektroniskt men väldigt sliten, den andra var väldigt fin men en utav chorusets tre delay inte fungerar som det ska. Har länge velat komma åt det fina ensemblet och man mår bra när man lägger sina fingrar på den, utan ensemblet inget större skillnad från andra stråkmaskiner jag har.
Ett stycke Yamaha AN200. Det lilla monstret har en förmåga att dra ens uppmärksamhet till fm depth/sync pitch tills den vrålar som R2D2s onda kusin (Var R2D1 ond?).