Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Virus på internet, hhuuujjjiii

Tråden skapades och har fått 95 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-25 13:47

...som tack för att de sponsrade George Dubya Bushs valkampanj då?

• Medlem
  • 2003-08-25 20:01
Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Har för mig att alla de gamla bankomaterna (svart skärm med grön text) drevs av IBMs numera mer eller mindre nedlagda OS/2. De kraschade inte, däremot tog saldobeskedslapparna slut väldigt ofta, vilket är nog så irriterande.

Själv tycker jag att storleken på själva saldot var mer irriterande. Buggiga shoppingvanor.

• Medlem
  • Svedala
  • 2003-08-26 00:15
Citat:

Skrevs ursprungligen av orat
Själv tycker jag att storleken på själva saldot var mer irriterande. Buggiga shoppingvanor.

En grej som jag upplever som irriterande är att en summa motsvarande den man tar ut försvinner från saldot. Tar man ut för mycket får man vänta till den 25:e varje månad innan saldot har fyllts igen. Ska det verkligen vara så?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Anders Täpp
Snälla, snälla du... skriv ner detta i lite seriösare ton och skicka till tidningarnas IT-redaktioner. Ta bort de värsta macövertonerna men behåll humorn i texten.

Olle har en aktuell tråd om detta med tidningarna där jag skrev om att man aldrig ser någon uppföljande artikel i tidningarna om "det där lilla företaget som inte har problem med virus". Det vore sjuttsingen tjänstefel för journalister att inte ta upp den vinklingen i efterdyningarna av allt detta och ditt exempel är perfekt.

Lokaltidningen vågar nog inte skriva så värst mycket... det gäller väl att hålla sig väl med kommungubbarna...:(

Norrtälje Tidning

Ingenting i rikstidningarna än så länge... ska påminna när det gått en vecka till...
Själv börjar jag få kramp i käken av en veckas oavbrutet garvande...:D

• Medlem
  • Dödskallegrottan
  • 2003-08-31 19:27

Nillon! Vid ett besök hos mor och far fick jag tillfälle att läsa din eminenta insändare. Härligt jobbat! Har du fått någon respons på den?

Nillon

kan inte du posta din insändare här?

Bevaka tråden