Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Försten att få sin nya PB.

Tråden skapades och har fått 370 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-12-07 22:55
Citat:

[i]
Och varifrån har du fått uppgiften att leveransen sker med Global Economy? Jag hittar inte uppgiften just nu (tror det var på Apples Order Status-sida och den är fn ur funktion) men jag tror mig ha läst någonstans att min ska ha gått med Global Express.
[/B]

Vet faktiskt inte vad den går med, men Global Economy tog längst tid så det sätter ju den yttre gränsen.

  • Oregistrerad
  • 2003-12-08 09:56

08 Dec 2003 08:31 Stockholm Out For Delivery

Så där ja, då var det bara en fråga om timmar...


Siba ringde strax efter 16. Min PB 15" 1,25 GHz hade kommit. 10 veckors grym väntan var över. Har suttit med den ett par timmar nu. Jag är kär. Panther är fantastiskt. Vilken lycka!!!

  • Oregistrerad
  • 2003-12-08 19:48

Jag fick min 12" vid 11-rycket. Superb!

Jag kan bara instämma med föregående talares lovord, fast min dator har 17 tums skärm. Nästan löjligt hur enkelt allt funkar, bara plugga i och köra, Apples blåtandsmus, Airport Extreme basstation etc etc.

Långt ifrån alltid men ibland är det himla bra med en flickvän som då och då jobbar kväll så man får leka i fred

Hörde att en ÅF i Stockholm skulle få in typ 50 stycken PB 15" i dagarna, så nu måste Apple ha fått upp produktionen rejält.

  • Medlem
  • 2003-12-09 01:46

Vad ska man säga....

Världsklass... fick min PB15" och är kanon-nöjd... bästa macen jag nånsin köpt o så tyst den är... jamfört med min 500MP som dånar som bara den.

Tja... känner mig nästan fånig när jag ser mig själv i spegeln... tur att man har rejäla öron annras hade väl huvet trillat av haha

  • Oregistrerad
  • 2003-12-10 13:27

Yo, bro!

Jag kan bara instämma. Fick min igår och har inte hunnit göra annat än att toknjuta. Jag glömde att äta, tamejfan.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-12 11:00

Snart macoteket har fått in 933 så jag får den idag eller imorgon

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-17 00:22

Första inlägget från den nya 1,25 GHz PBn!

Hämtade den idag från inWarehouse - nu måste jag bara lyckas slita mig för att gå och sova lite. Jobb kl 7 imorgon...

Än så länge håller jag med om det som skrivits: bästa Mac jag har använt hittills.

Fick min PB G4 1,25 i dagarna.

Jämförelse med PB G4 400 mhz:

+

Lika tyst
Snabbare
Klart ljusstarkare skärm

-

Fulare tangentbord med tillbakalutade tecken
Lite opraktiskt med alla anslutningar på sidorna

Däremot tycker jag inte Panther förändrar så mycket, hur kan man ta 1000 kr för en så liten update....

Bevaka tråden