- 3OPAH
- Medlem ●
Nu är statusen för min PB "truck arrived at final destination" och "Product source" har ändrats från "KN Luxemburg" till "Apple Shangai".
Har "lastbilen" vänt till Kina månne? LOL
Vet inte hur jag ska tolka detta, ligger jag sist nu i "racet"?
kände mig orättvis behandlad så jag kände för att retas lite
min första reaktion är att den låter mer än min iBook 800 G3...hårddisken arbetar mer och man kan höra ett svagt sus. ibooken var HELT tyst :rolleyes: - annars är den gedigen, snygg och relativt rapp för 256 MB ram. ser fram emot att stoppa i 512 till...
kände mig orättvis behandlad så jag kände för att retas lite
...
Bra att du talar om vad du känner. Om jag har behandlat dig illa på något sätt då ber jag om ursäkt.
Jag tänte att allt detta är bara nörd-skoj.
min första reaktion är att den låter mer än min iBook 800 G3...hårddisken arbetar mer och man kan höra ett svagt sus. ibooken var HELT tyst :rolleyes: - annars är den gedigen, snygg och relativt rapp för 256 MB ram. ser fram emot att stoppa i 512 till...
Hårddisken kommer kanske att "lungna ner" sig när du stoppar in mer minne? Fast suset kommer nog bli kvar. Vad har du för varvtal på den?
Ups! Nu fick jag "consigment" numret. Jag "hoppade över" några steg hos apecode.com!? Nu hopps jag på en underbar helg.
Racet då!?
Om LordLondons kompis inte är 99mac medlem då borde ställningen bli:
1 plats Emophic - fick consigment-numret först
2 plats 3OPAH - fick consigment-numret efter Emophic
3 plats Ductic - status "delivered to third party"
4 plats Anders - tid 13:17 (lite osäker, Anders har inte hört av sig på ett tag)
5 plats Cassiopeja - tid 14:17
Nu ringer kompisar, ska ut å ta en fika på stan i det fina vädret. Kan inte bevaka tråden på ett tag.
Jasså, så fort man är borta från datorn händer saker
Har dykt upp på TNT här med
Jag tycker vi kan kräva bildbevis när vinnaren poserar med paketet
Absolut. Min digitalkamera står och väntar. Det kommer bli datorporr.
Detta dök upp på TNT
05 May 2004 19:15 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
Dags för lite innebandy...
Konstigt nog men nu slår jag dig med fyra minuter, ... du ledde ju i Luxemburg med 22 minuter.
Bevis nedan.
Jag citerar LL Cool J; "Don't call it a comeback". Jag är fortfarande med i racet.
Även om jag inte synts på 99mac idag så har arbetsdagen på kontoret mest handlat om att trycka reload på Apecode och TNT. Anyhow; lådan lämnades över till TNT idag och dök upp i deras trackingsystem. Tyvärr har jag inga tidkoder att dela med mig av; allt jag vet är att den är på väg mot Göteborg. Och eftersom min utkörningsadress är ett kontor i centrala stan så räknar jag med att få den åtminstone en halvtimme före 3OPAH som sitter uppe i förorten Landala. Ductic i Linköping lär inte ha en chans.
Nu går racet över i en spurtfas och min fråga till medtävlarna är; vilken chafför har ni valt? På Applestores tracking-sida står det att min låda nu signerats av "The following items signed for by: CMR 6051954", vilket jag misstänker är en kod för en budbil.
I väntan på målgången kan jag rekommendera The Great Race från 1965: http://imdb.com/title/tt0059243/