Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 4.5 släppt

Tråden skapades och har fått 124 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av jas:

Hurså!

Har de ensamrätt och copyright? Alla kanske inte läser Macosxhints och det är ingen copy på deras artiklar. Bättre att skriva en kortfattad översättning än bara länka tyckte jag, som erkänner att jag inte är nåt vidare på Nix ännu.

Såja, jag var bara lite nyfiken, jag hade just läst tipset och skulle gå in i den här tråden och skriva om det när jag såg ditt inlägg och kände igen det. (Men sen är det ju aldrig fel att ange källan om man kopierar andra saker, man behöver ju inte länka, bara nämna det.)

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2004-05-02 17:51
Ursprungligen av Adrian B:

Såja, jag var bara lite nyfiken, jag hade just läst tipset och skulle gå in i den här tråden och skriva om det när jag såg ditt inlägg och kände igen det. (Men sen är det ju aldrig fel att ange källan om man kopierar andra saker, man behöver ju inte länka, bara nämna det.)

Det var ju lite slarvigt att jag inte nämde var jag fått tag i tipset!

Inte kan man ju komma på sånt själv;-) Länkar med verderbörlig credit finns inlagt.

Ja, dom är inte dom enda som hoppas på det, jag har sett flera kommentarer på nätet om önskemål att Apple börjar sälja lossless (men inga fakta om det verkligen kommer att hända).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-06 12:02

Ja,, det kan man verkligen hoppas!! då skulle ITMS vara fulländat!!

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2004-05-13 10:40

Släng com.apple.iTunes.plist (inställningar)!

Bevaka tråden