Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

plugin för att ta bort storleksbegränsning i Quark 6

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-20 21:01

J a man kan ju alltid läsa en annan tråd:-)))) helt rätt! Eller ta en losec... Ber om ursäkt att jag kände så...

Det gemensamma problemlösandet är fint - 99macs tillgång.

Tack Richard - tack Nurell för det.

Richard är ju lite partisk, men det förtar inte hans breda kunnande och ibland rent fantastiska förmåga att hitta simpla lösningar (kanske inte just detta problemet, men andra problem som man sett som man bara häpnar över att karln ens kan). Så för att smekas lite medhårs... tack för att du finns, även om du inte är så förtjust i Quarken. Du är förlåten, för Adobe är ju ändå bäst när det gäller fotoredigering.

Jag tycker inte Quark är ett dåligt program. Tvärtom tycker jag att många saker fungerar väldigt bra i det, men jag tycker att det har utvecklats extremt långsamt de senaste åren medan InDesign har utvecklats extremt snabbt och därför är det bättre programmet av de två.

Jag tror fjellis menade att jämförelser med InDesign inte hör hemma i en tråd som tar upp ett Quark-problem. Men jag har en annan uppfattning och menar att de gör det

• Medlem
  • 2004-10-21 07:59
Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Jag tror fjellis menade att jämförelser med InDesign inte hör hemma i en tråd som tar upp ett Quark-problem. Men jag har en annan uppfattning och menar att de gör det

Jag håller med så länge du erbjuder en lösning, vilket du gjorde, så att även en QXP-användare kan ta del av den.

Bevaka tråden