Har samma erfarenhet som AppleFan...
Beställde en iPad plus en tillbehör i slutet av juli. Fick min iPad den 3:e augusti men paketet med allt det andra är spårlöst borta. På packsedeln från Apple står det "item 01/02" vilket alltså betyder att det är 2 paket som är skickade från Apple. Båda är signade av "Lancaster".
Har legat på deras support flera gånger i veckan och varenda gång får jag följande svar: (börja misstänka att det är någon sorts auto-respond)
Welcome to Borderlinx.
Please accept our sincere apologies for delay in shipment. I have escalated your details to the hub team to find out our missing shipment. Pleas allow us some more time for this. As soon as we have an update on this from you, As soon as your shipment will be under your Borderlinx account , we will update you via email. Thank you !!
Best Regards,
Amy
Borderlinx Support
Jag har "bara" blivit blåst på ca 1200kr tillskillnad från AppleFan.
Rekommenderar andra att hålla sig borta från Borderlinx.