EEE...vad menar du??
Du menar att du har en skrivare som är kopplad till en dator (OS X) som i sin tur är kopplad till en hubb där också en pc-dator är inkopplad?
Eller är skrivaren fristående och kopplad direkt i hubben?
Om du har en skrivare som du kopplar till ditt nät på något sätt och denna går (delas) via Appletalk så kan du (beroende på windows version) lägga till stöd för Appletalk i pc:n och lägga till skrivare. När du lägger till skrivare tar du lokal skrivare, lägg till port, sen finns det något i stil med Appletalk-skrivare. Ta en sådan och sedan blir du frågad vilken zon som du vill att pc:n skall leta enheter i. Välj zon (sannolikt en i ditt fall) och sök efter skrivaren.
Om du har ett bredbandsmodem som går direkt i pc:n och du därför inte har någon port ledig för att koppla pc:n till hubben så kan du skaffa en router eller sätta i ett extra nätverkskort i pc:n.
Är jag helt fel ute eller?? Rätta mig gärna...