Nej, det är rikitgt - min ålder är inte 13. Lång därifrån.
Dock verkar den mentala och intellektuella nivån väsentligen lägre än så hos vissa skribenter i denna tråd.
Du förtjänar all olycka du har haft med din nedlåtande attityd till dom som försökt hjälpa till. Småler när jag läser att bilfirman konkade.
Ridax: Både ja och nej. Konsumentköpslagen som skärptes för lite sedan tydliggör faktiskt att det är jag som konument som i första hand ska avgöra om jag ska ha en ny vara eller reparera den befintliga. Detta då produkten levererats med fel. Detta menade Apple i min första kontakt med supporten att det inte gällde eftersom den de facto hade fungerat en stund.
Detta resonemang tyckte jag, och senare, både Expert och Apple var fel och de skickade mig därvidlag en ny direkt utan vidare diskussion.
Det jag förvånades över var hur fientligt jag blev bemött av vissa här på forument. Jag hade köpt o betalt för en relativt dyr produkt som sedan visar sig vara defekt. Det kändes onekligen som vissa tog åt sig personligen av att min Ipod var trasig vid leverans. Besynnerligt.
De olika buden om min rätt haglade friskt och vill någon leta efter intressanta motsägelser kan denna tråd rekommenderas.
Ni kan svara vad som helt på detta inlägg. Inte intresserad. Hursomhelst så hoppas jag att någon kan dra nytta av den erfarenhet som jag dragit.
Jag ber därvidlag att forumvärden stänger min tråd eftersom saken för min del är utagerad och jag är tveksam om något nytt kan bli sagt i ämnet.
Tackar de som uppmuntrat mig!
Mvh