Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Generation med iPods

Tråden skapades och har fått 272 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Satans va dyrt allt blev helt plötsligt:

iPod 20 GB M9282 SEK 2.556,00

Belkin RCA Audio Cable T4347 SEK 82,00

iPod Carrying Case with Belt Clip M9603 SEK 316,00

Totalt SEK 3.692,50 med moms :eek:

Fuhgeddaboudit.

Kommer ipod mini och dem andra modellerna sjunka mkt i pris nu framöver när det "nya" kommit?

Jag håller med minipod, iPod Mini är kung och kommer att fortsätta vara det ett bra tag till, eller i alla fall tills apple släpper något hetare än den nya G4. Den liknar en mini, men storleksmässigt är den inte så mycket mindre än G3-ipodarna, bara lite tunnare.

Apple Store ringde just till mig och berättade att jag får 50€ rabatt på nästa beställning som plåster på såren för eventuella olägenheter det här ha skapat

Det var en irländare som ringde dessutom.

Om ni beställer från Applestore, glöm inte bort att om du är student eller lärare så blir det billigare:
iPod 20GB: 2940kr
iPod 40GB: 3860kr
iPod Mini: 2387kr

Ursprungligen av Chaosstar:

Om ni beställer från Applestore, glöm inte bort att om du är student eller lärare så blir det billigare:
iPod 20GB: 2940kr
iPod 40GB: 3860kr
iPod Mini: 2387kr

Hur gör man detta då?

Ursprungligen av Evrion:

Hur gör man detta då?

csnkortet.com

Ursprungligen av DrRotmos:

csnkortet.com

Hur får man sånt då?

Ursprungligen av Evrion:

Hur gör man detta då?

Apple Store Education.
AppleStore Education individual.

Tror inte du ska behöva något studentkort för just den där typen av rabatt.

Jag ska kanske byta från min ipodMINI till 40gb, bara för att jag har så mycket pengar i nuläget.. haha

  • Oregistrerad
  • 2004-07-19 20:29
Ursprungligen av funkyfreD:

Jag ska kanske byta från min ipodMINI till 40gb, bara för att jag har så mycket pengar i nuläget.. haha

Om du är så hima rik så skaffa tio stcyken mini istället...

  • Oregistrerad
  • 2004-07-19 18:01

Beställer en från USA genom min polare. Han kommer hem den 9e Augusti. Någon mer som är intresserad för säg 3500?

Någon som beställt från sverige och fått något leveransdatum?

Ursprungligen av Jürgen:

Någon som beställt från sverige och fått något leveransdatum?

Senast 26:e är vad jag har fått.

Detta förutsätter ju att man har ett csn-kort.

Man pluggar på gymnasie eller universitet

Ursprungligen av DrRotmos:

Man pluggar på gymnasie eller universitet

det gör jag.. har inte fått nått

Ursprungligen av Evrion:

det gör jag.. har inte fått nått

Då går du in på http://www.csn-kortet.com/kundtjanst.asp

Så kan du beställa ett.

  • Medlem
  • 2004-07-19 19:21

OK någon som vet om det finns bilder/filmer på den nya iPoden (förutom de officiella då)

EDIT: Någon som har koll på hur stor den är i förhållande till iPod 3G

Det tar ju till slutet av augusti, jobbigt. Kan man uttnytja förmånerna innan man fått kortet?

Måste vara 18 bast för att uttnyttja Apples education förmåner.. 1 år kvar

Jag är inte 18

Ursprungligen av DrRotmos:

Jag är inte 18

Hmmm.. avnänder du det där med csn kortet och apple eduacation rabatt?

CSN-kortet ger samma rabatt som Apple Education.

Så nej

Ursprungligen av DrRotmos:

CSN-kortet ger samma rabatt som Apple Education.

Så nej

så kan kan inte kombinera dom? aja.. fint att få rabbat utna att jag fått kortet än iaf..

  • Medlem
  • 2004-07-19 21:13

Jag köpte en 3G idag, och är jättenöjd. Förstår inte varför man skall vänta på den nya. Så bra funktioner hade den inte. Vill ni ha en, så köp en bara. Spelar väl ingen roll om det är en 3G eller en nyare. Så mycket är inte 5+ GB och lite bättre batteritid.

Mja, jag beställde min iPod från Apple Store förrförra fredagen. Jag blev ganska glad när jag fick veta att jag får en 4gen istället. Jag ser det ju som att jag fick 5GB extra helt gratis, och bättre batteritid.

Sen att det ringde en irländare till mig och gav mig 50€ rabatt på min nästa beställning från Apple Store är ju trevligt.

Ursprungligen av DrRotmos:

Mja, jag beställde min iPod från Apple Store förrförra fredagen. Jag blev ganska glad när jag fick veta att jag får en 4gen istället. Jag ser det ju som att jag fick 5GB extra helt gratis, och bättre batteritid.

Sen att det ringde en irländare till mig och gav mig 50€ rabatt på min nästa beställning från Apple Store är ju trevligt.

Det är ju inte fel heller ne.. :D. Fint, irländare. Hur vet du de förrästen?

Funderar på att gravera min 4G 20Gb (köper den imon) vet inte vad det ska stå bara. Om man tröttnar på det lixom

Jag hörde det på hans dialekt

Jag graverade in mitt namn. Praktiskt och sänker rejält andrahandsvärdet. Vilket är utmärkt om den blir stulen

Bevaka tråden