- Evrion
- Medlem ●
Jag håller med minipod, iPod Mini är kung och kommer att fortsätta vara det ett bra tag till, eller i alla fall tills apple släpper något hetare än den nya G4. Den liknar en mini, men storleksmässigt är den inte så mycket mindre än G3-ipodarna, bara lite tunnare.
Hur gör man detta då?
Apple Store Education.
AppleStore Education individual.
Tror inte du ska behöva något studentkort för just den där typen av rabatt.
Jag köpte en 3G idag, och är jättenöjd. Förstår inte varför man skall vänta på den nya. Så bra funktioner hade den inte. Vill ni ha en, så köp en bara. Spelar väl ingen roll om det är en 3G eller en nyare. Så mycket är inte 5+ GB och lite bättre batteritid.
Mja, jag beställde min iPod från Apple Store förrförra fredagen. Jag blev ganska glad när jag fick veta att jag får en 4gen istället. Jag ser det ju som att jag fick 5GB extra helt gratis, och bättre batteritid.
Sen att det ringde en irländare till mig och gav mig 50€ rabatt på min nästa beställning från Apple Store är ju trevligt.
Mja, jag beställde min iPod från Apple Store förrförra fredagen. Jag blev ganska glad när jag fick veta att jag får en 4gen istället. Jag ser det ju som att jag fick 5GB extra helt gratis, och bättre batteritid.
Sen att det ringde en irländare till mig och gav mig 50€ rabatt på min nästa beställning från Apple Store är ju trevligt.
Det är ju inte fel heller ne.. :D. Fint, irländare. Hur vet du de förrästen?
Funderar på att gravera min 4G 20Gb (köper den imon) vet inte vad det ska stå bara. Om man tröttnar på det lixom