- EJ
- Medlem ●
- Växjö
Har de alltid haft iPod-etikett på Apple Store?
iPod Etiquette.
Remove both earbuds:
During a job interview
Taking your driver’s test
When your sweetie calls
Remove one earbud:
Listening for your flight
Buying groceries
When a coworker calls
Leave ’em in:
Visiting the inlaws
At the laundromat
When your boss calls
Efter att ha sett den nya iPoden och dess storlek och egenskaper så känner jag mig lugn när jag sitter här med min iPod Mini. Enda skillnaden mot de gamla iPodarna (G3) är ju att de skippat meny-knapparna äver touch-hjulet och att den fått en bättre batteritid. Lite mindre har den i och för sig blivit men minin är fortfarande mini!
Angående priset sades det att det skulle bli överraskande lågt, men det kan jag inte hålla med om. Det är bara i USA som den är relativt billig, 40 GB för ca 3000 kr.
Så minin får stanna kvar hos mig ett tag till!
Det är ju skitfint.. Alltså hur mycket mindre är 4G än 3G?
Den gamla hade måtten 61 x 104 x 15,8 mm, den nya 61,8 x 103,5 x 14,6 mm.
Alltså 1,2 mm tunnare, 1/2 mm lägre, men 0,8 mm bredare.
Den nya väger 1 gram mer än den gamla.
Edit: Jämförde 20-giggarna med varandra.
lite dum fråga kanske.. kunde man ha den gammla iPoden i en normal ficka utan att det var jobbigt?
Beror på hur tajta brallor man har!
Nä, den känns absolut inte klumpig, eller för stor för att ha i fickan, tycker jag. Slinker ner lätt om man har någorlunda löst sittande byxor.
Tycker det är tråkigt att de fortfarande inte kan erbjuda bättre inspelningsmöjligheter än att man får köpa till en iTalk som endast ger 8 kHz mono-inspelningar. Duger inte. Så för min del är det fortfarande iRiver eller JoS som verkar ha bäst kombinationer. Problemet är att jag inte hittar någon som spelar upp AAC...
Goka! Köp en Sorell SF2000.. möjligheter till ACC oxå
Verkar ju schyst! Har inte hittat någon info om at den klarar AAC iofs, men du har säkert rätt.
Det verkar dock som om koreanska Sorell, franska ISM och svenska JoS ofta bygger på samma bottenmodell. Det var iaf fallet med JoS-130 som också heter Sorell SF-1200 och ISM iOPS. Rörigt...
Verkar ju schyst! Har inte hittat någon info om at den klarar AAC iofs, men du har säkert rätt.
Det verkar dock som om koreanska Sorell, franska ISM och svenska JoS ofta bygger på samma bottenmodell. Det var iaf fallet med JoS-130 som också heter Sorell SF-1200 och ISM iOPS. Rörigt...
tanka .pdf filen härifrån: