- knappen.andersson
- Medlem ●
Nja, graveringen borde ju vara fort gjort när de sätter ihop den
iPoden levereras som sådan från Apple i europa (om det är Cork, eller nederländerna är jag inte säker på), men graveringen sker i Asien. Därför olika leveranstider och olika avsändarställen.
/knappen
Ja vet! Men det funkar inte! Får inte fram nån plats där den ska vara på
Om ditt trackingnummer börjar på 80, använd den här länken: http://www.apecode.com/appletrack/
Du kommer få ett felmeddelande med en länk i, tryck på den, där har du TNTs trackingsida
Skumt att det bara är fram till den 24/7 då jag beställde den.. hurfår man reda på mer och fler datum?
Dom verkar komma allt eftersom
Någon som vet om man måste skriva under något när man får paketet, den är nämligen beställd i min farsas namn, och han kan eventuellt vara borta när paketet kommer
Dom verkar komma allt eftersom
Någon som vet om man måste skriva under något när man får paketet, den är nämligen beställd i min farsas namn, och han kan eventuellt vara borta när paketet kommer
dom bryr sig inte om det är pappers skrivningsgrej.
Levereras den till rätt dörr spelar det ingen roll vem som skriver under
det är ju tusan...jag beställde ju i tisdags...jag tvekade in i det sista om jag skulle gravera eller inte...så blev det med gravyr...och det står bara att den är skeppad från shanghai...inget mer...grrrr...
Samma för mig
Samma för mig
Beställde som sagt tisdagsmorgonen efter den släpptes. Har fortfarande inte skickats! Argt brev sänt till Apple Store.
Måste ju helt enkelt vara graveringen eftersom folk här fick sin utan gravering på under en vecka!
Beställde som sagt tisdagsmorgonen efter den släpptes. Har fortfarande inte skickats! Argt brev sänt till Apple Store.
Måste ju helt enkelt vara graveringen eftersom folk här fick sin utan gravering på under en vecka!
Vad har apple store för email adress? // Pink
det är ju tusan...jag beställde ju i tisdags...jag tvekade in i det sista om jag skulle gravera eller inte...så blev det med gravyr...och det står bara att den är skeppad från shanghai...inget mer...grrrr...
åh, det verkar ju stå helt stilla för oss som har bestäält gravyr. inget emot shanghai just, men jag tror att min vita vän vill lämna området snarast. få en trygg uppväxt i en svensk stad.
är det någon som graverat sin g4-ipod som har fått den?
Beställde i tisdags, förra veckan, och jag fick den levererad imorse. Ett problem bara, den levererades till jobbets post- och pakethantering som bara har en utdelning per dag under semstertiderna. Får således vänta till imorn. Påfrestande.