Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
fick min iPod dock idag...lite frustrerande när man inte har något att sätta i den...apple-supporten får skäll av mig om podden inte landar vid min dörr på måndag!
Värre för mig som åker bort på lördag och inte kommer tillbaks förräns nästa söndag.
Vi får väl se om den har dykt upp tills dess.... är ganska skeptisk. Ringde Apple Store, fick prata med någon engelsk donna, hon menade att den skulle nog dyka upp på måndag - lät mer som rutin "den är skeppad i måndags så då ska det ta 3-5 dagar så den borde komma på måndag". Lite väl mycket kanske för min smak, men ni som mailade apple skriv vad dom svarade.
Jag beställde en Ipod 4g den 21 juli, den skeppades från fabriken den 26, jag tyckte att den borde ha kommit idag så jag ringde apple.
Då fick veta att den har inte kommit till holland än, sen där ska TNT leverera den till mig. Alltså kommer jag att få den i början av nästa vecka.