Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min har inte kommit än :(

Tråden skapades och har fått 346 svar. Det senaste inlägget skrevs .

finns det nån ipod kanal på mirc

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-08-01 21:19

Ni ska vara glada som snart får era!

Själv måste man vänta tills nästa löning innan jag kan beställa nån,
men då kanske de finns i affärer vilket gör att jag inte måste vänta på
nån leveranstid iaf.

  • Medlem
  • 2004-08-01 21:16

ja men där är inte så jättemycket folk.. 29 pers i #ipod på quakenet (off topic igen)

Jag beställde min den 19.e juli med gravering. Den jäveln sitter fortfarande och äter god mat i Shanghai.

Min polare som beställde utan gravering några dagar senare har sin i Örebro just. Antaligen får han den idag den lyckosten.

Får hoppas att det händer nått på tracker-sidan. Har stått att den är i Shanghai sedan 31:a juni.

Ursprungligen av mindjiver:

Jag beställde min den 19.e juli med gravering. Den jäveln sitter fortfarande och äter god mat i Shanghai.

Min polare som beställde utan gravering några dagar senare har sin i Örebro just. Antaligen får han den idag den lyckosten.

Får hoppas att det händer nått på tracker-sidan. Har stått att den är i Shanghai sedan 31:a juni.

Jag beställde min den 17/7 och det står bara att den är open på apple.se och när jag ringer dom säger dom bara att dom typ tror att den fortfarande är i Taiwan!

  • Medlem
  • 2004-08-01 22:16

den är också nice.. jag tror att jag ska inviga med... gaaah så många att välja på... kanske i want it all.. kanske breakthru.. kanske keep yourself alive.. kanske bohemian rhapsody.. kanske under pressure.. kanske 213 st andra :/

nä i want it all får det bli. nu är det klubbat

  • Medlem
  • 2004-08-01 22:23

Man borde bilda en Queen Fanclub haha

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-08-01 23:03
Ursprungligen av Queen:

Man borde bilda en Queen Fanclub haha

Now I'm here är inte heller så dum...

  • Medlem
  • 2004-08-01 23:09

Live-versionen i sådana fall.

...trötta mig...trodde min skulle komma idag...men tji fick jag...statusen har inte förändrats på apples puckade sida, och efter att ha pratat med tnt och fått mina mardrömmar bekräftade(dom kunde inte hitta något på mitt referensmummer=podden har inte kommit till holland än) så blir det väl ännu en natt då jag gråter mig själv till sömns...

SATAN! VAFAN GÖR MIN iPod i LUXEMBURG? Mycket bättre att sitta och röka på än att sola i ett skatteparadis. Cepe!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 11:46

haha been there! min egen är just nu på väg till Umeå där jag bor

  • Medlem
  • 2004-08-02 11:50
Ursprungligen av mega:

haha been there! min egen är just nu på väg till Umeå där jag bor

Hade du beställt med Gravyr?

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 11:49

ah shiit.. invignings låt har jag inte funderat på ännu!!! shiit... men nu när jag tänker lite så lutar det faktiskt åt den extremt sköna låten ifrån Wimans, nämligen Svenska Jackass den är underbar

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 11:53

ehm nä.. man kanske skulle gjort det för att få del av hela diskussionen.. vad vet jag nu skäms jag nästan lite

Är det _ingen_ som fått den eller?

Ja, förutom han som har 6 st >:(

Dom som inte har fått dom än är dom som har beställt med gravering Förrförra veckan

Nu pratar ni väl ändå om iPod mini? Den (4G) släpptes juh 19 juli...så då vore det skumt om den beställdes 17:e? :/

Ursprungligen av mackanmartinez:

Nu pratar ni väl ändå om iPod mini? Den (4G) släpptes juh 19 juli...så då vore det skumt om den beställdes 17:e? :/

Jag talar om min 4G vanliga iPod.

  • Medlem
  • 2004-08-02 13:53

De som beställde en 3G iPod aldeles innan 4G släpptes, får automatiskt en 4G. Det var nog så han/hon menade!

  • Medlem
  • 2004-08-02 14:04

Mini me Rosa pratar om Ipod mini

  • Medlem
  • 2004-08-02 14:08

Ok, my bad! Men jag hade rätt, ändå.

Verkar va skillnad på lev av 20GB och 40GB. Min dist har 20GB i lager i Sverige, men ännu inte 40GB. Trist för mig som beställt en 40...

  • Medlem
  • 2004-08-02 16:40

Det känns på något sätt skönt att jag skippade allt detta väntande, och köpte en fin 3G istället för två veckor sedan.

  • Medlem
  • 2004-08-02 16:41

&%#%&#%&"

  • Medlem
  • 2004-08-02 18:22

Typ...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 18:37

tjernamorsningkorsning, är ny här och hittade just till denna tråd och ville bara säga, om det är till någon tröst, att också jag beställde en iPod (40GB) den 20 juli, men inte heller jag har fått den än. I Luxemburg och väntar på TNT, om man ska tro apple tracking. Min stackars iTunes är fylld med 2.979 st 192kbit-mp3:or (8 dygn och 4 timmar); ändå bara 15 GB = man hissnar, och kan knappt vänta på att få den lilla tingesten.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-02 18:38

(med gravyr förresten.)

  • Medlem
  • Örebro
  • 2004-08-02 18:50

Jaha, så har man pratat med apple igen, tydligen så ska man inte förvänta att någonting dyker upp innan torsdag.
Dom måste vara stolta över sin logistik avdelning...

Alltså.. Om inte jag får min iPod imon så ska jag... #¤#%!"¤%&&/(¤#" cepe.

Bevaka tråden