Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

min har inte kommit än :(

Tråden skapades och har fått 346 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Wojpa:

Jaaaaa!
Kollade lite snabbt på TNTs hemsida innan, och där står det
Sändningsnummer
########## .

Upphämtningsdatum
11 aug 2004.

Destination
Varberg.

Borde få den idag då! Ringer de före utdellning eller?

Jag fick samma idag...men, det låter mest som om den skickats från luxemburg idag...men det vet man aldrig. Men kom ihåg;

Citat:

Sen gick det finfint att ändra adress, så var försiktig att uppge leveranskoden på forumet eller till någon utomstående. Det kan sluta med att den inte kommer fram till husse eller matte som den ska....

Ursprungligen av mackanmartinez:

Jag fick samma idag...men, det låter mest som om den skickats från luxemburg idag...men det vet man aldrig. Men kom ihåg;

Du kanske borde redigera ut nummret du med?

Ursprungligen av Wojpa:

Jaaaaa!
Kollade lite snabbt på TNTs hemsida innan, och där står det
Sändningsnummer
.

Upphämtningsdatum
11 aug 2004.

Destination
Varberg.

Borde få den idag då! Ringer de före utdellning eller?

Ringde till TNT idag, och de sa att den förmodligen kommer imorrn. Weee. (o vi har ju samma upphämtningsdatum, så det borde gälla dig med).

Men det var tur att jag ringde, för då fick de mitt tfn-nummer också, så att de kommer in i min ständigt stängda port.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 18:20
Ursprungligen av mackanmartinez:

Ringde till TNT idag, och de sa att den förmodligen kommer imorrn. Weee. (o vi har ju samma upphämtningsdatum, så det borde gälla dig med).

Men det var tur att jag ringde, för då fick de mitt tfn-nummer också, så att de kommer in i min ständigt stängda port.

Gött! Får se till att vara hemma imorgon då! Ni som fått era, ringde dom till er innan de kom eller?

Ursprungligen av Wojpa:

Gött! Får se till att vara hemma imorgon då! Ni som fått era, ringde dom till er innan de kom eller?

Alltså, till mig sa de att de inte hade mitt nummer..kanske har nåt att göra med att apple inte får lämna telefonnumret vidare eller nåt. Låter skumt...men iofs troligt.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 18:51

Kanske borde ringa dom imorgon då. Bara så de vet...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 19:03

Hurra!!!

I dag, strax efter lunch så ringde de från receptionen att jag fått ett paket...
Jag var där på nolltid och hämtade paketet. Laddade iPoden medan jag var på jobbet och ilade hem sen.

Klart enkel att installera. Helt självgående installation. Sen gick det otroligt snabbt att tanka ner min cd-samling på 2000 låtar som jag fixat i iTunes medan jag väntat på podden...

Perfekt! Nu är jag nöjd!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 21:51

Eindhoven!
Verkar som de flesta här fått dem dagen efter Eindhoven, så jag får bli hemma imorgon! Tjohooo!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-12 10:35

Out For Delivery

Ursprungligen av Wojpa:

Out For Delivery

And so is mine...men i Örebro...hmmz...kinda far from here... :/

jag har fått den

jag fick min nu i morse.. har inte ens fått ett brev från tnt om det... men jag beställde iaf den 6e augusti... 20gb utan gravyr

edit: stavning

Going mad.

:/

  • Oregistrerad
  • 2004-08-12 12:26

Fuuuusk. Sitter typ och klämmer på dörrhandtaget så jag absolut inte ska missa dem!

Jess...nu har den kommit...kanske dags att uppgradera sig själv till 4G-tråden? :=)

  • Oregistrerad
  • 2004-08-12 15:03

Så, klockan 14.20 idag kom tnt gubben. Jag är väldigt nöjd! gör nog som ovanstående och lämnar den här tråden

Äntligen!

Min polare på posten ringde nyss och sa att han skulle ta med sig min ipod hem ikväll.

Tack Josef!

  • Medlem
  • City
  • 2004-09-24 20:09

epost??

ni som beställde fick ni bekräftelse via epost med ordernummer osv om ni beställde via telefon på apple.se?

jag har ett webbnummer som jag fick i luren men inget mail tillbaka, dessutom står det på tracking sidan "Under Review" varför det? beställde skiten den 20:e september
(Estimated shipping 11:e Oktober, knappast att det duger hehe)

Bevaka tråden