- andy.c
- Medlem ●
- Stockholm
Lol
FÖrsta gången jag ser det meddelandet på status ... Du får hoppas att "Technical Problems" kan vara typ punktering eller motorhaveri på leveransbilen...
Det var en nyhet för mig också. Jag ska ringa till TNT när jag har kommit till jobbet, de måste väl kunna leverera ut den under dagen ändå?!
Man kan väl dra slutsatsen att man som tidig köpare inte har blivit prioriterad av Apple och att man har haft oflyt med leveransen via TNT.
Haha jag har samma sak, bor i Örebro har min status är:
"05 okt 2007 05:30 Orebro Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems"
Ringer dom nog sen och frågar om den kommer dyka upp under dagen.
Din är nog fast i Sthlm precis som våra, skulle tro att din kommer in i landet via Sthlm.
Störigt, har du snackat med TNT och hört ifall de räknar med leverans under dagen ändå?
Nej, det har jag inte. Är inte ens hemma idag så kommer förmodligen inte ens kunna ta emot den om den skulle komma ut idag. Vet nån när deras depå stänger, så kanske man hinner dit efter jobbet...?
Nu är min:
05 okt 2007 09:09 Stockholm Import Received
så förmodligen kör de ut den till en tom lägenhet idag...
Nu börjar det likna något...
05 okt 2007 10:13 Stockholm Out For Delivery
05 okt 2007 09:09 Stockholm Import Received
05 okt 2007 06:55 Stockholm Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
@ Jocke08
Tror man kan hämta hos TNT fram till 19.00, eller så var det i alla fall när jag bodde i Malmö och Sturup var deras central. Vet ej hur det är i Sthlm eller övriga Sverige.
jag jobbar i en applebutik och har beställt via oss. får nog vänta ett tag på min. förhoppningsvis nästa vecka iaf...
apple säger ju ingenting: "iPod Touch: Ingen tillgänglighet men låg "visibilitet" gör att läget kan förändras dag till dag."
Nu har man vart å hämtat den... Riktigt gedigen liten sak grymt impad... synd att man itne har nått att göra med den här på jobbet
Eller ahr ja missat nått!?? Jag kommer inte in till menyn?! måste man ha iTunes första gången för att få igång den?! Aldrig haft en iPod eller liknande innan så ja e inte så insatt!
Edit: Den ploppa igång med alla funktioner såfort iTunes var installerat på datorn!
Suck. Nu har min ändrats från 10e oktober till 11e. Känns hemskt att folk som beställt senare än mig får en vecka tidigare...
Samma här och fortfarande inget nummer att spåra med.. Jag beställde iof ganska sent, så jag ska väl inte klaga, men jobbigt att vänta!
Fick min PowerMac G4 idag i alla fall, så lite har jag allt att leka med i helgen
Yes, precis som jag trodde!
Min fars iPod skulle ha levererats den 11; idag kom de och knacka på med leveransen.
Även min iPod kommer komma MYCKET tidigare; det som förut var den 25 oktober har nu ändrats till den 15.
Om jag har tur kanske även jag får den tidigare än så, då den troligtvis har skickats!
Ibland ska man ha tur.
Yes, precis som jag trodde!
Min fars iPod skulle ha levererats den 11; idag kom de och knacka på med leveransen.
Även min iPod kommer komma MYCKET tidigare; det som förut var den 25 oktober har nu ändrats till den 15.
Om jag har tur kanske även jag får den tidigare än så, då den troligtvis har skickats!
Ibland ska man ha tur.
Nar bestallde du?
Hade sjalv tankt vanta med att kopa en. Men kunde inte halla mig langre utan kopte en idag...
Jag har märkt något ofattbart spännande! Gick in på flextronics-logistics.com och använde deras "Track and Trace"-funktion... Kunde spåra min leverans att den nu innehåller 3 paket, är i Holland och är "MANIFESTED" (vad nu det är... )