Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 295 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-02 21:33
Ursprungligen av blast11:

Ursäkta att jag frågar rakt av (har inte tid att läsa just nu): finns det något bestämt datum när iPhone 32 GB kommer ut på marknaden? Har hört rykten om att den lanseras denna månaden. Stämmer det?

suck:mad:

Ursprungligen av blast11:

Ursäkta att jag frågar rakt av (har inte tid att läsa just nu): finns det något bestämt datum när iPhone 32 GB kommer ut på marknaden? Har hört rykten om att den lanseras denna månaden. Stämmer det?

Läs, eller sök, fritt val

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2008-06-02 21:47

Ni vet mycket mer än jag tydligen. Undrade bara om det fanns ett konkret svar, men tydligen inte.

Som sagt, ta dig tid att läsa. Det har skrivits många trådar om det och det står väl till och med i denna tråden. Du kan ju googla också.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2008-06-02 22:37

Jo, men jag frågade mest därför att jag har hört så många rykten. Undrade bara om någon av er har hört något "riktigt" så att säga. Många rykten via googling (via de sökord jag använder i alla fall). Jag tycker även denna tråd är väldigt omfattande och kanske inte har konkret svar på den frågan jag undrar, men jag ska ta mig tid att läsa när jag har tid. Skrev bara frågan lite hastigt för att snabbt få reda på om det fanns ett konkret svar; men tydligen fanns det inte det. Tack ändå!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-06-02 22:46

Newsflash: ingen (alltså ingen utanför Apples styrelsetopp) vet någonting om Apples framtida produkter. Någonsin.

Påstår sig någon göra det är en det en väldigt liten chans att personen talar sanning sett till hysterin som varje produkt eller mjukvarusläpp skapar.

Väljer du att tro på denna någon är det din sak, ingen kan påstå att något är sant förrän Steve säger det.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-02 22:50

Appleinsider säger att 3G iPhone är 22% tunnare (alltså 9.048mm), ha bättre batteritid, ha GPS och komma i två storlekar, 16GB och 32GB.

Om det stämmer så är det ju underbart!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-06-02 22:57

Läste samma sak precis. Vore en väldigt trevlig överraskning för alla som förväntade sig en tjockare iPhone - hur länge tror ni de stående ovationerna från publiken kommer att hålla?

Jag säger minst fem minuter.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-02 23:07

Skulle gärna se en iPhone mini, typ det innehållet som finns i dagens iPhone men till ett billigare pris. Det är bra för marknadsandelar.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-06-02 23:18

Väldigt bra. En sådan telefon skulle nå ut till både yngre och äldre som kanske inte riktigt har behov av 3G och de mer avancerade funktionerna. Då säljer man lätt över 10 miljoner stycken iPhones bara under sommaren.

  • Medlem
  • Habo
  • 2008-06-03 13:59

Strömmar in rykten nu sista dagarna innan WWDC....
tunnare billigare iphone. längre batteritid.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-06-03 14:11

Jag skulle vilja att:

1. Den säljs utan abb.
2. En billigare modell utan 3G. I övrigt identisk.

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2008-06-03 15:05

iPhone kommer att bli mobilmarknadens iPod, som har typ 75% av musikspelarbranchen. Nokia kommer inte hänga med i svängarna..

Jag köper nästa iPhone samma dag som den kommer i butik! Någon som vill köpa min 8Gb?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-04 15:50
Ursprungligen av koze:

iPhone kommer att bli mobilmarknadens iPod, som har typ 75% av musikspelarbranchen. Nokia kommer inte hänga med i svängarna..

Inet ett så lite vågat uttalande. Hopaps ju så klart att du har rätt men tvivlar. Mobilmarknaden är inte lika lätt. Dessutom, för 75% måste de ha en telefon med fysiska knappar.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-06-03 16:00

Hur mycket vill du ha för den?

  • Medlem
  • 2008-06-03 17:48

Någon som är på att campa utanför apple store dagen innan releasen?

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-06-03 21:29

Den dagen jag campar utanför en butik som ska släppa en pryl - den dagen hoppas jag verkligen att min bror - eller någon annan som älskar mig - omedelbart kommer och sätter en kula genom min skalle. Snabbt. Förnedringen måste utplånas.

Ursprungligen av can:

Någon som är på att campa utanför apple store dagen innan releasen?

Ursprungligen av mjg:

Den dagen jag campar utanför en butik som ska släppa en pryl - den dagen hoppas jag verkligen att min bror - eller någon annan som älskar mig - omedelbart kommer och sätter en kula genom min skalle. Snabbt. Förnedringen måste utplånas.

Samma här.

  • Medlem
  • 2008-06-04 16:55
Ursprungligen av mjg:

Den dagen jag campar utanför en butik som ska släppa en pryl - den dagen hoppas jag verkligen att min bror - eller någon annan som älskar mig - omedelbart kommer och sätter en kula genom min skalle. Snabbt. Förnedringen måste utplånas.

HAha, oj var inte det där lite väl hårt?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-06-07 22:38

Possible Photos of 3G iPhone with Video iChat - Mac Rumors

Vi lämnar fake eller inte till måndag kl 19:00, men vad tycker ni om den röda färgen?

/Caem

Ursprungligen av Caemon:

Possible Photos of 3G iPhone with Video iChat - Mac Rumors

Vi lämnar fake eller inte till måndag kl 19:00, men vad tycker ni om den röda färgen?

/Caem

Den röda färgen är snygg, men jag tycker det känns som fake. Bland annat saknas knappen på ovansidan av den röda....

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-06-03 21:07

I USA då eller?

Tror inte att den kommer i rött och inte heller med silverram. Tror den kommer i svart, vit och som den är nu.

  • Medlem
  • 2008-06-10 20:53

Nu kan väll tråden låsas, eller?

Ursprungligen av can:

Nu kan väll tråden låsas, eller?

Vi kan ju ändra rubriken till 3.0 så kan vi fortsätta med spekulerandet.

Låser tråden.

Bevaka tråden