Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med 3G-täckningen. Telias eller hårdvarans fel?

Tråden skapades och har fått 565 svar. Det senaste inlägget skrevs .

När jag lyssnar på musik och surfar 3G hackar musiken och Safari är bra segt... Synd som fan.

Ringde nu telia och sa att det här inte fungerar utan att telefonen verkligen inte jobbar som den ska. Så jag får byta ut den.
tillverkningsvecka är 26.
Ring in om ni tröttnat. Och berätta vad ni läst exempelvis här så ni visar att ni har kött på benen och är pålästa så kan ni också få hjälp med problemet.
Jag nämde exempelvis dBm-mätningarna jag fått, problemet med Maps och lite annat som jag skrev om här ovan.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-08-22 12:54
Ursprungligen av RockyMontana:

Ringde nu telia och sa att det här inte fungerar utan att telefonen verkligen inte jobbar som den ska. Så jag får byta ut den.
tillverkningsvecka är 26.
Ring in om ni tröttnat. Och berätta vad ni läst exempelvis här så ni visar att ni har kött på benen och är pålästa så kan ni också få hjälp med problemet.
Jag nämde exempelvis dBm-mätningarna jag fått, problemet med Maps och lite annat som jag skrev om här ovan.

Kundsupporten sa till mej också att jag skulle få byta ut den. Men i Teliabutiken vägrar de, de har fått stränga order om att alla måste skickas in först....

Ursprungligen av kenjon:

Kundsupporten sa till mej också att jag skulle få byta ut den. Men i Teliabutiken vägrar de, de har fått stränga order om att alla måste skickas in först....

Fan också.
Jag frågade ifall inte han på supporten kunde lösa det åt mig.
Så han ska skicka ett papper som säger att jag ska få den utbytt när nästa leverans kommer.

Ursprungligen av RockyMontana:

Fan också.
Jag frågade ifall inte han på supporten kunde lösa det åt mig.