Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Remixtävling

Tråden skapades och har fått 106 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-12-18 14:21

Kolla med makari, han gjorde väl det med in EP?

Och jag som såg fram emot att bli miljonär

Nej, jag la planerna på att tjäna pengar på musik för mer än 20 år sedan så det är helt ok med mig med ett PB-släpp.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-18 17:26

Det här är ju ett av dina miljoner släpp du måste göra för att tjäna "många bäckar små"-inkomsterna

Fördelen med detta är att ALLA mixarna skulle kunna vara med. Kräver dock aktivt forumdeltagande från alla håll - Lanigans Van kan jag maila iofs.

  • Medlem
  • Strömstad
  • 2008-12-18 22:27

tycker de låter som en rolig idé. bra också för den delen. kör på de

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-18 23:09

Gott att höra!

alla får tycka...

Ni kan ju finputsa era mixar å maila dem till mig sen vetja, patrick.fridhATgmail.com... om ni vill ändra nåt här å där eller så.

(mp3 / 192 funkar fint)

Ursprungligen av PF:

Gott att höra!

alla får tycka...

Ni kan ju finputsa era mixar å maila dem till mig sen vetja, patrick.fridhATgmail.com... om ni vill ändra nåt här å där eller så.

(mp3 / 192 funkar fint)

Utan mastring då alltså?

Vet inte om jag orkar pilla mer på den. När den är färdig så är den, annars blir det bara att den aldrig blir tillräckligt färdig.

Låter snajdans nice, mannen Det kör vi på. Mindre strul med betalningar o.s.v. I'm all in

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-19 11:37

OK. Måste iaf ha in kommentarer från Saftskallen, Odd Bob och några till också, men det är ingen brådska. Vi hinner nog hjula oss först.

Räkna med mig - Kör så det ryker!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-12-22 23:27

Tjenis.

Funkar min mix ? jag orkar inte mixa den mer. Bättre om någon annan mastrar den också.

Mixen skall iaf heta "Odd Bob´s Venus mix"

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-22 23:36

Ok! Class AAA!

Jag är försenad med vinsterna men allt ligger här å väntar på utskick. Har varit buzy!
Får ta tag i det snaaaaart.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-23 05:20

Like THAT! Nu har jag gjort en >13 minuter lång boooyakahashaaremix och börjar sammanställa materialet!

---

god damn, I'm bad... lyckades inte lista ut hur man uploadar en torrent... om någon kan hjälpa mig med detta är jag evigt tacksam... laddar upp zippen med rapidshare nu iaf;

här är info't som ska in;

---

Patrick Fridh Aka Bitley™ - Nevertheless Remixes

This is a remix album officially released on the Pirate Bay as a silent protest against IPRED. To show good & fresh music can be FREE and LEGAL.

Track list:

1. Nevertheless (Bitley's Booyakahasha Remix)
2. Nevertheless (Carl Cadello's Never More A Green Moon Remix)
3. Nevertheless (Lanigans Van's Greenmixed Remix)
4. Nevertheless (Spacecave Intermezzo)
5. Nevertheless (Odd Bob's Venus Mix)
6. Nevertheless (Daniel Hulth's Remix)
7. Nevertheless (Deadbeat's Vocal Edit)
8. Nevertheless (Sector One's Green Moon Remix)
9. (BONUS TRACK) Nevertheless (Bitley's Poorly Edited Version Just For Show)

The original album is on iTunes Music Store and called "Aurora Borealis".
But this remix album is OK to download and ENJOY! Please buy the album
if you like the music & like the idea of supporting me as an artist!

(c) Patrick Fridh 2008
(p) Patrick Fridh 2008

The copyright is the track itself, you as a user can download it and share it. Please seed. Radio stations must report to STIM and other organizations but they can also obtain this music here and play it. This will render money to the ones involved.

---

(Ni som gjort remixversioner kan också rapportera detta till STIM, på rätt sätt. Just nu minns jag inte hur man rapporterar in en remix, men kompositör är alltså jag, ni reggar er remix och skriver in er som arrangör eller vad det nu var. Någon som vet på rak arm? Får regga detta på STIM sedan så ska två namn dyka upp på varje låt utom track 1 och 9.)

---

Nu ska jag nog ta och sova... (rapidshareupload: 59% klar)

Senast redigerat 2008-12-23 07:18
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-23 23:31

Pirate bay är lite struligt nu, men torrentfilen för albumet finns HÄR.

Jag kan seeda ett bra tag, men om någon kan lägga upp torrenten på pirate bay med ovanstående info, eller nån annan sida vore det skitbra. I tried, and i failed. =/

Senast redigerat 2008-12-25 17:31
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-23 23:56

Grymt! Seedar också här nu, tills morsan stänger av PCn i vanlig ordning, för jag är på plats för julfirande nu Ta hem en finfin release boys'n'girls!!!

  • Medlem
  • Strömstad
  • 2008-12-25 17:14

Grymt! hoppas folk laddar ner den i massor nu då

Vad var det i paketet ????? Priset alltså. Jag har också tagit hem men inte fått mer än in sakerna i Live sen försvan det lilla inspirationsfönstret jag hade Blir det nått så ska du få höra PF!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-12-28 06:24

Priserna ligger kvar här, inte utskickade, ska ta tag i det, livet har tyvärr kraschat för tillfället och man är inte så peppad.

Bevaka tråden