Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden om iPhone OS 3.0

Tråden skapades och har fått 977 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Hillared
  • 2009-06-17 09:27
Ursprungligen av Goflorp:

Jamen... nej.. vad håller de på med?

Det här har mkt med förväntan att göra.

Hela jag och varenda nerv i hela min kropp är inställd på att det här skall ske om en liten stund.. Så kommer det i morrn?

Jävla skit.

Som att visa små barn kakfatet - och sedan ställa undan det....

Visst känner man sig lite som ett barn vid julafton
"kan vi inte få ladda ner paketet snart, snäääälla..."

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-17 09:21

Gah, har tryckt tre ggr och senaste två så har det faktiskt laddat några sekunder (=hjärtat hoppar över ett slag) för att sedan säga "du har redan..." (=hjärtat hoppar över två slag...)

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-17 09:23

09:14:44 Alex Men var finns infon om kl 19`?
09:15:49 Emely Ska kolla lite mer, dröj kvar.
09:16:59 Alex okej
09:21:34 Emely Ringde våran andra lina som heller inte fått den informationen av Apple, utan det dom vet är att det blir troligast under eftermiddagen dessvärre.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-17 09:23
Ursprungligen av ecth:

Fortfarande 17:e här dock... Apple - iPod touch - Programuppdatering

Jo, jag raderade mitt inlägg när jag såg att det var Singapore men jag var inte tillräckligt snabb uppenbarligen

Falskt alarm gott folk

Ursprungligen av Adrian B:

Jo, jag raderade mitt inlägg när jag såg att det var Singapore

Falskt alarm gott folk

Singapore...herregud...underbart, härligt

Här också... http://www.apple.com/iphone/softwareupdate/

Förvirringen är total

  • Medlem
  • Gävle
  • 2009-06-17 09:33

Jag jobbar själv på Telias kundtjänst... Jag kan kolla när jag börjar 12.30 så kan jag uppdatera er om jag får någon ny information.

Fram till dess så kan ni ju faktiskt göra en god frukost så att ni står er hela dagen i all oviss väntan eller göra ert jobb istället för att sitta och hänga här.

Ursprungligen av alekks:

Jag jobbar själv på Telias kundtjänst... Jag kan kolla när jag börjar 12.30 så kan jag uppdatera er om jag får någon ny information.

Fram till dess så kan ni ju faktiskt göra en god frukost så att ni står er hela dagen i all oviss väntan eller göra ert jobb istället för att sitta och hänga här.

...det är nog bäst...man riskerar väl uppsägning om ens aktivitet här uppdagas...:">

Samma här jag väntar och väntar, klockan har passerat 09.00. Tidigast 09.00. De har hela dagen på sig i USA innan det blir den 18... väntan kan bli lång!

Falskt alarm!

"Thank you, we were a bunch of guys down here turning blue..." *

Sagt av markkontrollen 21:a Juli 1969 eftersom efter att de landat på månen dröjde de 10s med att säga att de landat...

Jag ser gärna att den släpps kl 19... Sitter ju på jobbet till åtminstone kl 17 idag och då kan jag inte uppdatera...

Den släpps ikäll kl 19! så nu slipper ni sitta o klicka varje minut

http://www.teliaiphoneblog.se/?p=164

Ursprungligen av GeeFourMan:

Den släpps ikäll kl 19! så nu slipper ni sitta o klicka varje minut

Telia iPhone Blog Bloggarkiv Latest News

Ok, det där var den tredje gången vi såg den länken i den här tråden, jag tror vi har fattat det nu. Läs gärna tråden innan ni postar, va?

Ursprungligen av Adrian B:

Ok, det där var den tredje gången vi såg den länken i den här tråden, jag tror vi har fattat det nu. Läs gärna tråden innan ni postar, va?

Behövs nog ännu en gång innan folk fattar va?

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-06-17 10:00

* Tänk på att denna tråd inte är en chat! Har raderat ett antal inlägg, håll er till ämnet tack! *

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-17 10:03

En sak jag funderar på över 3.0 är avsaknaden av google latitude integrerad i google maps. skulle inte det komma?
På google står det bara att det kommer. men på förr förra keynoten sas det väl att man skulle kunna hitta sina vänner i maps?

Är det någon här som har testat latitude på någon av de andra plattformerna och har nåt att säga?

http://www.google.com/latitude/intro.html

Finns det ingen chatt här på sidan någonstans?
Vore kul när många sitter och väntar samtidigt.

Ursprungligen av demierre:

Finns det ingen chatt här på sidan någonstans?
Vore kul när många sitter och väntar samtidigt.

Inte vad jag vet. Du kan starta en egen tråd för det i så fall, men den är tråden blir onödigt lång (och dryg att läsa igenom i efterhand), så det passar inte i den här tråden.

det sista jag läste innan jag gick och la mig var att 3.0 släpps kl 9:00
när jag vaknade så inget.. in på 99.se och fick reda på att de kommer 19:00.. suck

Ursprungligen av billybuster:

det sista jag läste innan jag gick och la mig var att 3.0 släpps kl 9:00
när jag vaknade så inget.. in på 99.se och fick reda på att de kommer 19:00.. suck

Ursprungligen av VirreG:

Orka vänta till kl 19.00?!
Släpp det nu Apple!

Varför kommer jag att tänka på Louis C.K:s Everything is amazing and nobody is happy...

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2009-06-17 16:30
Ursprungligen av Adrian B:

Varför kommer jag att tänka på Louis C.K:s Everything is amazing and nobody is happy...

hahah... analysen han gör är mitt i prick

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-06-17 11:10

Finns inga bekräftade källor på när det släpps.
Ingen vet med säkerhet förutom att det är sagt att det ska släppas den 17:e.
Kan bli precis närsomhelst.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2009-06-17 11:17
Ursprungligen av djdisc:

Finns inga bekräftade källor på när det släpps.
Ingen vet med säkerhet förutom att det är sagt att det ska släppas den 17:e.
Kan bli precis närsomhelst.

Telias Presstjänst lär ju ha relativt bekräftade och säkra källor... Men som sagt, jag ska ta och kolla upp det när jag kommer till jobbet.

Ni som har använt betan, måste man skicka det berömda START till 4466 för att börja använda MMS :)?

"Bara jag föresten som får flashbacks från den kära realeasedagen av Iphone 3g när apples servrar inte pallade trycket och man satt febrilt och tryckte?

är det bara min dator som säger att inlägget före detta var klockan 09:17 när det egentligen var 11:17

Ursprungligen av kalle94:

är det bara min dator som säger att inlägget före detta var klockan 09:17 när det egentligen var 11:17

Känd bugg i systemet att klockan går fel.
Försöker du ställa den rätt tappar 99 en massa andra inställningar....

  • Oregistrerad
  • 2009-06-17 11:29

Här går klockan rätt?

Som sagt var... beror på vilka inställningar du har. Off topic, finns andra trådar om detta.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-17 11:37

Är inte det bara att dra igång ichat med en egen kanal? nionioiphone eller nåt sånt.

//Rob

Bevaka tråden