- Robert Olsson
- Medlem ●
- Eslöv
Jag har beta5, och får ingen uppdatering.
Har någon med beta eller GM fått ner filen?
Jag kör också betan och har inte heller fått uppdatering. Antagligen är det 7A341 som gäller skarpt.
Kolla i inställningarna så att inte tangentbord mm har ändrats och se till att du har rätt tangentbordslayout vald när du skriver in.
Men var hittar du inställningarna för MMS? Sitter ju på en olåst modell med 3 som operatör. Och hur gör du för att lägga till bilder etc? Ser ju bara ut som ett vanligt meddelande för mig.
Samma här den hoppar ur från sms när jag skulle skick iväg ett mms
Du måste aktivera mms i inställningarna, skriver du på bara nedre raden så blir det sms på övre mms.
Jag lägger in nya fast jag har GM 3.0 i telefonen, den vill inte automatiskt men eftersom det skilje rlit ei filerna mellan GM och den som kom nu gör jag detta.
Du måste aktivera mms i inställningarna, skriver du på bara nedre raden så blir det sms på övre mms.
Jag lägger in nya fast jag har GM 3.0 i telefonen, den vill inte automatiskt men eftersom det skilje rlit ei filerna mellan GM och den som kom nu gör jag detta.
Vad skiljer? Min 3.0 från iTunes heter också 7A341.
Jo samma namn men det är olika storlek på filerna så jag laddar den nya!
Var hittar du nya filen till 3G?
Fans en direktlänk tidigare i denna tråd som blev jätte låååååång.