- Lionhart
- Medlem ●
- Öckerö
Var i inställningar hittar du MMS? Under "Meddelanden" har jag bara "Visa förhandsvisning" och "Repetera påminnelse".
Och som jag såg en annan fråga; hur fungerar tethering?
MMS finns där för mig.
Skickade precis ett MMS, funkar helt perfekt!
Har inte det heller, tror inte man ska kunna ha det i normala fall.
Har inte det heller, tror inte man ska kunna ha det i normala fall.
Vadå normala fall, det var ju f-n en av de features man betalade för!
Vadå normala fall, det var ju f-n en av de features man betalade för!
Jaså? Vart på Apples hemsida står att detta ska vara med i nya uppdateringen?
Tydligen ingenstans eftersom du frågar på det sättet. Men var har jag läst det då? Var ju en massa prat om det före
Tydligen ingenstans eftersom du frågar på det sättet. Men var har jag läst det då? Var ju en massa prat om det före
Det har synts i betor tidigare. Det betyder ju inte att det skall vara med i skarp version.
jag har visning i både % och vanliga. men fråga mig inte hur det bara är så, ska undersöka saken när jag lagt in musiken
iPod Touch här, samma problem
Testade att skicka ett meddelande till mob från me.com
visst spelar den upp alarmsignalen även om mob är på ljudlös, MEN den spelar inte på högsta voly. så om man har ringsignalen på lägsta då spelas inget alls.
Trist!
någon som har problem med sin batterisymbol på sin iphone min stapel är ful tills den är slut på batteri någon som har samma problem den minskar alltså inte
Jag tycker att min batteristapel är rätt snygg :D...kunde inte låta bli, förlåt. I alla fall så har jag också haft det problemet någon gång tidigare, alltså pre 3.0. För mig räckte det att starta om så var problemet löst. Har du provat omstart?
någon som har problem med sin batterisymbol på sin iphone min stapel är ful tills den är slut på batteri någon som har samma problem den minskar alltså inte
Har du provat att starta om telefonen?
Har för mig att jag läste att det var någon som hade samma problem men en omstart fixade det.
Edit: Lite sen.
Har du provat att starta om telefonen?
Har för mig att jag läste att det var någon som hade samma problem men en omstart fixade det.
Edit: Lite sen.
om det inte funkar med omstart vad gör man dårå? om batterisymb är inte minskar utan det visar fullt till det är tomt är det typ en bugg i 3,0 då eller kommer det att fixas någon som vet
om det inte funkar med omstart vad gör man dårå? om batterisymb är inte minskar utan det visar fullt till det är tomt är det typ en bugg i 3,0 då eller kommer det att fixas någon som vet
Jag har samma problem trots flera omstarter. Jag tycker dessutom att batteritiden har blivit avsevärt sämre
Telia rekommenderade mig att starta om telefonen för att få igång MMS.