- Patrick Danielsson
- Medlem ●
- Stockholm
Och jag som fick in dig på det spåret.. Jag som haft min i två veckor, det är ju nästan oförskämt
Hur funkar det att spela in video? Blir det bra kvalité?
Hur funkar det att spela in video? Blir det bra kvalité?
check this out:
Tester av videokameran i iPhone 3G S Anders blogg
Jaha? Det var ju uppenbart i mitt inlägg att de först slarvat med min beställning och sedan helt slarvat bort den. Jag borde också haft min på ett par veckor om inte någon PRAO i min butik varit så inkompetent.
Jaha? Det var ju uppenbart i mitt inlägg att de först slarvat med min beställning och sedan helt slarvat bort den. Jag borde också haft min på ett par veckor om inte någon PRAO i min butik varit så inkompetent.
Missade nog det, hade tre sidor i denna tråd jag inte hade läst, så jag läste nog för snabbt och slarvigt
Beställde min via Telias hemsida 3 veckor sedan, fick hem ett kontrakt att fylla i och skickade dagen efter, väntar ännu... Någon som sitter i samma båt som jag? Vill ha min 3GS !!
!5 dagar sen via röst-signering, tjejen sa 5-8 dagar då, veckan efter 14 dagar, och nu 3-5 veckor... Har slutat sitta vid postlådan...
Hoppas Phone House får en bra leverans.
Pratade med Telia idag igen (angående min nummerflytt). I dag sa de att leveranstiden är 5-8 dagar.
Får väl se när den dimper ner. Beställde för 8 dagar sedan.
Rinde för nån timma sedan och fick reda på att dom idag är på 10/8 i avbetningen av utskicken så om dom förhoppnings vis inte får leverans stop/förseningar så kan det nog stämma.
Dessutom fick jag grejorna från appstore ca 1 vecka tidigare än utlovat... bra jobbat.
Tyvärr passar dom inte till min Kobra... :p:p
Ni som har Tre, kan inte ni rapportera när ni får era lurar och vilket könummer ni hade? Det skulle hjälpa frustrationen något att veta att det rör på sig.
Ni som har Tre, kan inte ni rapportera när ni får era lurar och vilket könummer ni hade? Det skulle hjälpa frustrationen något att veta att det rör på sig.
beställde 4 aug .. fick i måndags .. hade kö nr 100 nåt sånt ungefär
Vilken modell?
Jag beställde min svarta 16gb den 5:e och hade kö nr 167 så då borde ju min dyka upp när som helst!
och jag min svarta 16 den 6:e och har könr 308... Beställdes det över 140 svart 16 på ett dygn? Förstår att Apple har att göra...
och jag min svarta 16 den 6:e och har könr 308... Beställdes det över 140 svart 16 på ett dygn? Förstår att Apple har att göra...
Alla står i samma kö oavsett modell, så det är 140 som beställt på ett dygn.
Halebop har 32gb vit: http://www.halebop.se/butik/2butik.page