Den här tråden är sjukt lång så jag orkar inte läsa igenom hela. Istället delar jag med mig av min erfarenhet trots att det kan vara så att ni alla redan vet det.
Fick mig då äntligen en iPhone4 i helgen, vilket är ett jättelyft från min iphone 3G. Det känns som om jag gått från en telefon med IQ 60 till en med i alla fall 102. Men jag inser efter bara någon dags användande att den verkar ha problem som inte 3Gn har. Tex så fungerar inte bluetooth headsetet lika bra längre. Förut har jag aldrig haft problem med det, men med 4:an så får jag kommentarer om att det låter som att jag pratar under vatten. Samma sak har jag märkt hos personer som ringt mig via BT med en 4:a. Är det ett hårdvaru-problem eller fungerar iOS4.2 bättre med en 3G ur denna aspekt? Jag trodde att apple hade löst det här problemet med 4.2.
Dessutom har jag inte haft några problem med proximitysensorn på min 3G, men idag på morgonen så mutade jag 4:an av misstag när jag pratade i den.
En sak till som är lite irriterande är. Att när jag gjorde min synkning för att få över allt från 3G:n så kom inte kompassen med (som ju är inte finns i 3G:n). Bara jag får tag i min dator (som jag glömt hos min bror 20 mil bort) så ska jag pröva att göra en synk till. Annars är det väl återställning som gäller?
Så till sist vad anser ni? Är 4:an fortfarande så här buggig (gämfört med andra iPhonemodeller) eller är det bara jag som behöver göra en reset och så fixar sig allt?