- tompash
- Medlem ●
- Kilafors
Ni som redan har fått den levererad, fick ni den med UPS eller TNT?
Jag misstänker att man åkte på en nitlott att få den skickad med TNT. Jag beställde min några timmar efter släppet, men beräknat leveransdatum är på måndag.
Fick den med UPS idag Och beställde den 17.40 nåt samma dag. Hade också beräknad leverans på måndag. Men det finns en Gud och jag fick den idag. Överlycklig
Jag har aldrig använt en Mac-laptop tidigare i hela mitt liv, bara PC-dito. Jag har rätt stora förväntningar på själva konstruktionen, att den ska kännas gedigen och välgjord. Om någon dag får jag veta hur den känns att jobba med.
Vad säger ni som redan har en MBP? Hur fasen är den att hålla på med?
Jag har aldrig använt en Mac-laptop tidigare i hela mitt liv, bara PC-dito. Jag har rätt stora förväntningar på själva konstruktionen, att den ska kännas gedigen och välgjord. Om någon dag får jag veta hur den känns att jobba med.
Vad säger ni som redan har en MBP? Hur fasen är den att hålla på med?
Gedigen, välgjord och trevlig.
Jag beställde mitt livs första mac kvällen när den släpptes.
15" Hires glare
2.2Ghz
8GB RAM
128GB SSD
Beräknad leverans är måndag med UPS
Nu står det Jonkoping, Sweden 04.03.2011 7:26 Destinationsskanning
Ska bli skönt att komma bort från PC-träsket.
Beställde min första Mac den 25/2 och ser fram mot att blir macfreak.
IWORK '09 RETAIL-SWE MB942S/A 1
MBP 13.3/2.3/2X2GB/320/SD-SWE
Banköverföring som betalalternativ beräknad leverans den 15/3 Har dock inte ännu fått något spårningsnummer tyvärr.
Hoppas den kommer snabbare.
Levererad:):):)
Drog mig ett tag för det, men beställde till slut en 15" i7 2,3 GHz 8 MB RAM med högupplöst skärm. Uppgradering av min nuvarande i7 2,66 från april -10.
Leveransdatum 16 mars enligt statusen.
Sen väntar montering av en optibay med SSD för operativsystem och program istället för DVD och en 1 TB lagringsdisk för hemmappen.
Fick min i 13" i fredags och måste säga att jag är sjuk nöjd
Plus att den gjorde underverk med mitt skrivbord.
Innan: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Efter: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Jag beställde en Macbook Pro 15 2.0Ghz till en säljare på jobbet från Dustin...
Vi beställandet var det leverans 11 mars, tänkte jag kunde leva med det, nu är det 28:e.
Känns som om Apple ser till att ha sina egna apple store lager fyllda först, vilket självklart är förståeligt.
Jag beställde en Macbook Pro 15 2.0Ghz till en säljare på jobbet från Dustin...
Vi beställandet var det leverans 11 mars, tänkte jag kunde leva med det, nu är det 28:e.
Känns som om Apple ser till att ha sina egna apple store lager fyllda först, vilket självklart är förståeligt.
Tror inte det har så mycket med det att göra. Beställde du en standardvariant?
Nu verkar det som att min maskin äntligen anlänt till distributions centret i Nederländerna. Tog bara en vecka från att den skickades från Kina, man kan ju undra om Apple skeppar via tanssibirska järnvägen...
Förhoppningsvis lämnar de snart över till en distributör som kan leverera ett tracking nummer så jag kan börja följa ordern...
Yess! Det tog en stund via transibiriska men nu har min fått ett referensnummer och blivit spårbar - befinner sig i Arnhem! Åker din oxå via TNT a-born? Min förhoppning är att man får lite koll så det går att vara hemma och ta emot budet!! Tur att man har möjlighet att jobba hemma
...och tidigarelagt leveransdatum: 9 istället för 12!! Oj så larvig man är när man väntar på någe trevligt!
Ja, det verkar som att våra maskiner har backpackat tillsammans genom Asien. Min har också ändrat leveransdatum till den 9:e och befinner sig under kvällen i Arnhem