- kenjon
- Medlem ●
- Karlskoga
Har varit på spa!
Så himla skönt, urfräscht ställe (Spa Maskrosen i Sundsvall)
Efter några omgångar tvagning-ångbastu-kallbad-varmbad-ångbastu... o därefter en 80 minuters behandling mår jag nu förträffligt
Bliss! Säger jag bara
Nah...jag hade lätt kunnat tänka mig en sådan produkt, om de hade gjort en som var estetiskt snygg och inget som ser ut att vara taget från en "Funny Bunny".
Jag måste säga att jag tycker det är märkligt att den bara stödjer BT 2.1, att de inte har lyckats implementera 4.0.
Nah...jag hade lätt kunnat tänka mig en sådan produkt, om de hade gjort en som var estetiskt snygg och inget som ser ut att vara taget från en "Funny Bunny".
Jag måste säga att jag tycker det är märkligt att den bara stödjer BT 2.1, att de inte har lyckats implementera 4.0.
Finns det ett behov av BT 4.0 i den? Batterimässigt kanske det skulle vara en fördel men kan 4.0 erbjuda något annat för den här applikationen som inte 2.1 kan?
Jag tolkar informationen på sidan som att den klarar 4.0:
Load apps using Bluetooth
144 x 168 pixel display black and white e-paper
Bluetooth 2.1+ EDR and 4.0 (Low Energy)
4 buttons
Vibrating motor
3 axis accelerometer with gesture detection
Distribute apps via Pebble watchapp store
Jag är enig om designen, men jag hoppas att Lasselu återkommer i hur den känns
Det gick ju att byta ut armbandet också till ett som kanske passar en bättre.
Ska försöka få till en liten recension när den kommit...:)
BTW, zinned, jag håller med dig om designen...snygg kan man inte kalla den...
Klockor dog ut när mobiltelefonerna blev var mans egendom. Jag ha inte haft en klocka på 15 år.
Tycker det är mycket enklare att kasta en blick på handleden än att ta upp mobilen ur fickan, trycka på startknappen för att se tiden.
Fyndade på Sony Centers konkursutförsäljning o köpte ett par trådlösa lurar till tv'n för 350kr istället för 700kr
Fyndade på Sony Centers konkursutförsäljning o köpte ett par trådlösa lurar till tv'n för 350kr istället för 700kr
...men se det sket sig. Kan inte få tillräckligt bra ljud ur dem, har troligen för låg utgångsvolym på tv'n så det bakomliggande bruset i signalen blir för märkbart för mig. Kan inte returnera dem så det blir att hitta nån annan som vill ha dem :/
Trevlig helg iaf. Ikväll blir det lugnt, imorgon blir det dans