- BlackSmp
- Medlem ●
- Luleå
Har jag asflyt så kommer den till mej innan nästa helg. Den beräknas komma till England den 9/9. Har det tagit utsatt tid för er innan eller är den ganska exakt tro?
Ändrad till 7/10 nu va?:).
Hoppas borderlinx är snabba sen!
Nu har även min skickats iväg
Ändrad till 7/10 nu va?:).
Hoppas borderlinx är snabba sen!
Det står fortfarande 7-10/10 på mitt konto. Däremot säger trackingsidan 9/10.
Det var därför jag undrade om det möjligtvis går fortare ändå;)
Ah! Nu står det på ups hemsida att det ska komma in på måndag e. m typ. Glädje!
Ojdå, nu smäller det bara till...
Northampton, United Kingdom 10/03/2013 5:29 A.M. Out For Delivery
Äntligen så är jag först ut
BTW. Jag kollade på Google Maps... Det känns nära och bra:)
Ojdå, nu smäller det bara till...
Äntligen så är jag först ut
BTW. Jag kollade på Google Maps... Det känns nära och bra:)
Samma här!
Edit:
Levererade den:
torsdag, 03.10.2013 på 9:52
Lämnad vid:
Kaj
Underskrivet av:
LANCASTER
Min är framme nu, KOM IGEN NU BORDERLINX, JOBBA!!
Jag beställde 35 minuter efter dig och kommer därför (enligt UPS prognos just nu) få vänta fyra dagar längre än dig. Det är .... rättvist. I tur och ordning.
Korrigering: Inte en vecka längre, läste fel, min ska vara i England på måndag 7/10
Jag beställde 35 minuter efter dig och kommer därför (enligt UPS prognos just nu) få vänta fyra dagar längre än dig. Det är .... rättvist. I tur och ordning.
Korrigering: Inte en vecka längre, läste fel, min ska vara i England på måndag 7/10
Vad beställde du? Inte för att strö salt i såren, men nu fick jag även mail från Borderlinx, nu är den här!
Nu är min på Borderlinx. Skall skickas därifrån under dagen.
//E
Någon av er som vet om det är värt att vänta in min andra telefon som kommer på Fredag/Måndag, eller om man skall skicka dom en och en?
Jag tänker mest ur frakt synpunkt, om man tjänar på det, eller om det kommer bli det dubbla oavsett om de skickas tillsamans eller vid två olika tillfällen?
Någon av er som vet om det är värt att vänta in min andra telefon som kommer på Fredag/Måndag, eller om man skall skicka dom en och en?
Jag tänker mest ur frakt synpunkt, om man tjänar på det, eller om det kommer bli det dubbla oavsett om de skickas tillsamans eller vid två olika tillfällen?
Du kan ju välja att packa ihop sakerna så du borde tjäna frakt (blev 350 kr för mig)
Du kan ju välja att packa ihop sakerna så du borde tjäna frakt (blev 350 kr för mig)
Precis det jag tänkte på, landa på 350:- för mig med nu på en enhet, men funderar på att vänta in den som faktiskt är till mig och slå ihop dom, hoppas på billigare fraktkostnad då!
Tack förresten!
Har för mig jag läste på Borderlinx att dom inte packar ihop saker så innan ni väntar på det kolla upp det!
Grattis till att ni snart har dom i er hand!
Jodå!
"Combine 2 or more packages into one shipment to save further on international shipping."
Jodå!
"Combine 2 or more packages into one shipment to save further on international shipping."
Lustigt!
We do not merge two or more shipments into one. We do not repack all goods.
https://www.borderlinx.com/pages/faq/consolid...
You may ask how Consolidation works. First of all, Consolidation is the process of combining multiple orders onto one tracking number so all your packages will be delivered together but in their original packages. Let’s say you buy the latest smartphone and a pair of T-shirts from Lacoste. Borderlinx will put the original boxes together to be treated as a single shipment, so you will receive the 2 packages at the same time.
Note: Consolidation does not involve repacking multiple packages into one box
Se länken för exempel hur mycket det kan spara på transportkostnaden
Gick era telefoner via Dubai? Min är där nu och jag funderade på om det går direkt till UK nu.
Jag funderar sen när jag har trackingnr. o hämta ut telefonen på DHL terminalen i Gbg. Det är alltid så meckigt att inte veta när dom kommer.. Det borde funka bättre+ att jag slipper vänta hela dagen.
Gick era telefoner via Dubai? Min är där nu och jag funderade på om det går direkt till UK nu.
Tjenare,
Yes, min var också via Dubai. Dom ligger dock inte kvar där, utan har redan lämnat Dubai, dom gjorde det runt 15-16 tiden. Dom är framme i Tyskland, Koeln, inom några timmar. Enligt tidtabell så 22:09 för att vara exakt. Väl därifrån så åker dom vidare till Standsted.
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/u...
5X3/UPS3 är planet där era telefoner finns. (Ni som befann er i Dubai tidigare idag)
Har vi tur, så lämnar dom Tyskland redan inatt, då de finns ett UPS flyg mot England 02:30 (Svensk tid)