- Dalle
- Medlem ●
Eller resten av världen utanför USA.
Nope, kommer nog när man summerar specen som man brukar (om man gör det ).
Det var ett helt värdelöst GUI (inget) för bilder. Det finns ju smartare sätt att gruppera/stacka/ordna än att bara lägga allt i en oöverskådlig hög.
Eller resten av världen utanför USA.
Nope, kommer nog när man summerar specen som man brukar (om man gör det ).
Jag tror att ICA, Coop, Hemköp har det innan 2015s slut. Det kommer bli sjukt stort.
Apple Watch=första floppen på länge för Apple? (om man bortser från 5c)
Får intrycket av att den är riiiiiiktigt sunkig. Men man vet ju aldrig. Jag trodde verkligen Apple skulle använda en rund skärm. Moto 360 FTW
För snart 20 år sen så var det en otrolig befrielse när jag köpte en mobiltelefon som hade inbyggd klocka vilket innebar att jag slutligen kunde kasta den där j*vla mojängen som jag var tvungen att ha på handleden för att veta tiden.
Nu menar Apple alltså att man skall sätta på sig en sån igen, och ha en telefon i fickan? Och ingen liten sådan heller, en rejäl blaffa. Som dessutom inte verkar vara vattentät så man får ta av sig den så fort man skall tvätta händerna?
Alltså, jag vet att det finns folk som älskar att nörda ner sig i dyra klockor, men jag har för mig de brukar räkna "juveler" och inte pixlar. De som inte tillhör den kretsen är nog som jag väldigt nöjda med att slippa ha något skit på armen.
Alla funktioner de nu räknar upp känns fullkomligt krystade och det största fnisset kom ju när de menade att de skapat något nytt genom att använda kronan till att rulla upp och ner med. Jag förstår att det krävdes personer från varje disciplin hos Apple för att komma upp med det greppet...
Jag måste säga att det kommer förvåna mig mycket om detta blir en "var mans pryl" såsom de smarta telefonerna och läsplattorna.
Apple Watch=första floppen på länge för Apple? (om man bortser från 5c)
Får intrycket av att den är riiiiiiktigt sunkig. Men man vet ju aldrig. Jag trodde verkligen Apple skulle använda en rund skärm. Moto 360 FTW
Hellre LG isf som faktiskt är rund, det är ju inte motorolan.
Jag tror att ICA, Coop, Hemköp har det innan 2015s slut. Det kommer bli sjukt stort.
Kanske, eller så blir det lika stort som WyWallet...
Apple Watch är kanon. Fullständigt klockren!
Det enda som kan fälla den är om den är prissatt för dyrt, det får vi se.
Apple Watch kommer sälja som SMÖR.
Revolutionerade tror inte det.
Gear S, tom LG R och Moto 360 verkar vara trevligare. Design lika SW3 förutom jogg hjulet