Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Med nytt UI, samt ganska buggigt, och nej, vissa plugins är fortfarande inte universal utan måste köras via rosetta.
Tyckte inte att det var så mycket nytt i UI:t. Det känns ju fortfarande som Photoshop, lite paletter som flyttats och dockats men nytt skulle jag nog knappast kalla det.
Kör man PSCS3 i UB försvinner alla möjligheter till användade av tredjeparts-plugins.....vill man ha dom kvar är det bara att köra hela PSCS3 under Rosetta.......
Jag skrev det tidigare i tråden att Photoshop CS 3 är en beta programvara och allt som fungerar i CS 2 kommer inte fungera och det är inget man ska förvänta sig heller.
Jag tycker det är mer eller mindre dumheter att släppa beta programvaror.
Denna diskussion är dock intressant rör då inte PSCS3 direkt men detta med betaprogramvaror: Beta is not an excuse
Puh vilken ful installerare och Adobes nya stil är ju gräslig.
Den tar inte mitt serienummer. Jag har engelsk version av CS2 som är registrerad. Men jag får bara ett rött kryss när jag ska skriva in det för CS3-betan.