- Gäst
- Oregistrerad ●
ÅÅÅååååååååååååååååhhhh vad jag är trött på att se "flight booked". Varför händer det inget? Så jäkla lång tid kan det inte ta att skicka ett paket. Och så lång kö kan det inte vara på att slänga med en liten PB på ett flygplan.. ;P
Ärligt talat.. det här suger faktiskt. Nästa gång handlar jag hos återförsäljare. Åtminstone som niqlas säger så slipper man ju se statusen stå konstant jättestilla, och kan inbilla sig att det faktiskt händer något med ens order.
I dag har TNT hämtat upp beställningen
Referens Sändningsnummer Destination Upphämtningsdatum 8014175859 894968163 Bandhagen 20 sep 2004
Håller med... härligt att den är i Sverige i alla fall:
reference consignment. destination pickup date status 8014054516 894966967 Huskvarna 20 Sep 2004 In Transit
You bastards!
:/
Men.. men... men, jag beställde ju min så tidigt som den 5:e september.
Jag har väntat och trott att den skulle komma fram hela dagen idag.
Tillägg: Jag har ju inte nämnt att jag blev en switcher i april i år... och väntar redan på min andra Mac nu :).
Men.. men... men, jag beställde ju min så tidigt som den 5:e september.
Jag har väntat och trott att den skulle komma fram hela dagen idag.
Tillägg: Jag har ju inte nämnt att jag blev en switcher i april i år... och väntar redan på min andra Mac nu :).
*ahem*
Vem har du att tacka?
hade inte du beställt åt mig hade jag fixat det på annat sätt... troligen med lite fördröjning, men ändå... Ett pyttelitet tack kan du få ändå: tack!
Och förresten. det är PowerBook som gäller
Bah... Alla har inte en morsa som köper en allt man pekar på... Jag har tjänat ihop till min iBook alldeles själv!
Fick denna idag
20 sep 04 90 75 truck arrived at final destination Apple, Taiwan
Det sunkiga är att det händer inget med min jäkla Ipod, ska man behöva sitta och vänta på den nu i några dagar... *suck*
Hur ser man att TNT har tagit över?
Fick denna idag
Det sunkiga är att det händer inget med min jäkla Ipod, ska man behöva sitta och vänta på den nu i några dagar... *suck*
Hur ser man att TNT har tagit över?
Använder du "apetrack" så ska du kunna klicka på ditt beställningsnummer (börjar med 80). Om TNT har tagit över kommer du att kunna se destination m.m. på den sidan.
Tänk om den där flighten krashar ?
trackingsidan är mycket märklig.. nu säger den såhär om min leverans:
17 sep 04 30 10 departed direct KN Luxemburg
I fredags var den alltså i Luxemburg, och nu är den tillbaks i Taiwan? mycket märkligt.
TNT har iaf inte fått den än.
beställde min 12" iBook i morse. blev 512, 60, AP, BT och engelskt tangentbord och system. wee.
enligt apple ska jag få den senast den 12okt. men som alla andra, så hoppas jag få den ikväll.
beställde min 12" iBook i morse. blev 512, 60, AP, BT och engelskt tangentbord och system. wee.
enligt apple ska jag få den senast den 12okt. men som alla andra, så hoppas jag få den ikväll.
mvh
b0bben
Idag fick jag:
8014216692 Details
Consignment 894995243
Pick up date 21 Sep 2004
Destination Malm
DVS, TNT har tagit över. ringde dem och frågade när jag kunde vänta mig paketet, gav dem mitt referensnummer osv. och då så sa de att jag skulle få den IMORRN!
det låter för bra för att vara sant, men jag hoppas verkligen på att få pilla på en ny och fin ibook om mindre än ett dygn ^^
Idag fick jag:
8014216692 Details
Consignment 894995243
Pick up date 21 Sep 2004
Destination Malm
DVS, TNT har tagit över. ringde dem och frågade när jag kunde vänta mig paketet, gav dem mitt referensnummer osv. och då så sa de att jag skulle få den IMORRN!
det låter för bra för att vara sant, men jag hoppas verkligen på att få pilla på en ny och fin ibook om mindre än ett dygn ^^
Vill inte göra dig alltför besviken, men jag fick motsvarande meddelande den 20:e september, men har inte fått den än...
Vilket nummer ringde du?