Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

också beställt en IBook

Tråden skapades och har fått 96 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-25 17:31

Har lärt mig att inte sätta för höga förhoppningar att den ska komma. Räknar nu med att den kommer tidigast på fredag. Så nu har jag gett Apple/TNT lite marginaler att jobba med.

Fick hem mitt fodral från macoteket igår till min Ibook, plus 512 mb ramminne. Och jag beställde ett airport xtreme-kort igår så nu har jag köpt allt till den i första etappen. Andra är en 17"-tft och trådlös mus och tangentbord och extern hårddisk.

Min iBook ligger i Örebro sedan imorse...

misstänker att den kommer imorrgon, om inte så får den komma i övermorrgon. Annars får jag inte se den förrns på onsdag för att jag reser bort över helgen... *crap*

Apporopå ingenting... Om man vill lägga in en dvd på hd'n utan att behöva koda skivan till en fil. Finns det någon bra lösning på detta. Tänkte mest på att jag inte vill ha med mig en massa skivor när jag är på resande fot...

• Oregistrerad
  • 2004-09-30 14:09

Har med switchat.....IDAG...:)

Har switchat tillbaka efter 4 års otrohet....har beställt från ÅF så jag får min imorgon...
och jag kunde inte välja allt jag vill ha!

Visst ja!......ibook 12"

Idag fick jag det trevliga beskedet att datorn skickats från MAcSupprts lager i Stockholm och då borde jag ju få den imorgon om inte posten strular.

• Oregistrerad
  • 2004-10-01 12:27

Skriver detta från min nya underbara vita iBook.....

Nu har jag äntligen fått hem min älskade IBook jag med. 15 dagar tog det från återförsäljare. Kändes som en hel evighet men nu har den iaf. äntligen hittat hem.

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-10-04 00:33

Min polare ringde idag och sa att han har snackat med sina föräldrar så de lånar honom pengar till en Ibook. Det var kul att se hans min när han såg min. Tog honom runt tre minuter sen var han helt exalterad över den, rabblade om vad för saker han skulle beställa etc. ^_^ Mac har en sådan effekt på en! Tog inte så lång tid för mig att bestämma mig för en Mac. När jag insåg att jag hade råd med den så var saken klar.

Bevaka tråden