Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Brukar det inte vara rabatterat pris om man köpt sin dator månaderna innan releasen? Jag är ny på mac (switcher som inte fått sin PB än) men av vad jag har läst i olika forum så har jag fått uppfattningen att det skulle ges rabatt...
Var på ett seminarium nyligen där representanten från Apple först sa att Tiger kommer under första halvåret, för att sedan tillägga "Tiger kommer mycket snart". Var två veckor sedan ungefär...
Är du säker på att de luras som vi gör den dagen? Inget jag hört talas om men jag har aldrig varit i USA just den dagen... så kanske är det så.
Jag tycker de ska släppa Tiger den andra april och alla som fyller år då får en kopia i present.
Är du säker på att de luras som vi gör den dagen? Inget jag hört talas om men jag har aldrig varit i USA just den dagen... så kanske är det så.
Jag tycker de ska släppa Tiger den andra april och alla som fyller år då får en kopia i present.
Google släppte ju Gmail på första april (1 GB, tänk er!) för att göra folk lite snurriga.
Hur trovärdigt är detta rykte?
IDG skriver: "Enligt det senaste ryktet kan lanseringen komma så tidigt som i april"
Men de anger inte varifrån dom fått "det senaste ryktet". Jag hittar inget som tyder på release i april på de stora amerikanska ryktessidorna i alla fall.