Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OS X 10.3.9 tillgänglig

Tråden skapades och har fått 127 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-04-18 20:09

Uppdateringen dödade min polares iBook, totalhänger sig hela tiden... suck.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-04-18 22:37

Safari helt fucked up efter 10.3.9. T.ex. laddar inte Aftonbladets.se längre korrekt. Plus att alla sidor verkar ladda mycket segare. Men, men. Är man andra klassens datorägare så är man...

Det är väl själva fan att mupparna hos Apple levererar skit på hög hela jävla tiden.

Ursprungligen av Wire:

Safari helt fucked up efter 10.3.9. T.ex. laddar inte Aftonbladets.se längre korrekt. Plus att alla sidor vevrkar ladda mycket segare.

Konstigt att Aftonbladet fungerar perfekt på alla macar med 10.3.9. och Safari som jag har provat på och dessutom laddar snabbare än förr och snabbare än de flesta "första klass datorerna"

Samma här - snabbare på alla sidor jag testat so far - ink Aftis...

  • Medlem
  • International user
  • 2005-04-18 22:55

Funkar kanon och dessutom snabbare än tidigare. Inga buggar eller problem så långt ögat kan nå.
Laddade ner 10.3.9 asap när den kom. Testat massor av ggr, bl.a. Aftonbladet.
Happy!!!

Yes!!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-04-18 23:09

Naturligtvis...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-04-18 23:33

Att det inte är några stora hastighetsskillnader på G5:or är väl inte så konstigt då dessa maskiner är rätt snabba redan.

På den 1ghz G4 jag själv kör är 10.3.9 en rejäl prestandahöjning. särskilt för expose när två skärmar är inkopplade (hackade på 10.3.8, har bara 32mb vram) vilket nu går mjukt och fint på båda skärmarna. Safari är också betydligt kvickare.

Är det bara jag som tycker att datorn låter mer efter uppdateringen? Sitter med en 15" powerbook
Ska dra in 10.3.8 och 10.3.7 någon dag och jämföra. Har hört att folk har haft problem med ljudet när 10.3.8 uppdateringen kom, men det var inget som jag märkte...men 10.3.9 dock! :eek:

Edit:
Verkar som det bara var inbillning från min sida, blev inte någon skillnad med 10.3.7
Är fortfarande ett susande ifrån den (som jag inte kan komma ihåg att jag lagt märke till tidigare..) men men

Senast redigerat 2005-04-20 23:09
Bevaka tråden