Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.4.2 är ute.

Tråden skapades och har fått 122 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-05 20:22

Tycker också att badbollen har börjat synas lite oftare nu, skulle inte maskinen bli piggare av OSX Tiger?
Tiger har gjort min gammla arbetshäst till G4 enormt mkt snabbare. Detta är en Dual G4/500, 640MB RAM och Radeon 8500 kort. Det enda som är lite hackigare är exposé (som jag dock använder sällsynt). Men OS:et tror jag vill ha lite mer RAM, ja.

Gjorde du en nyinstallation eller hur fick du in Tiger?

  • Oregistrerad
  • 2005-09-05 22:08
Ursprungligen av Erik.dv:

Tycker också att badbollen har börjat synas lite oftare nu, skulle inte maskinen bli piggare av OSX Tiger?
Tiger har gjort min gammla arbetshäst till G4 enormt mkt snabbare. Detta är en Dual G4/500, 640MB RAM och Radeon 8500 kort. Det enda som är lite hackigare är exposé (som jag dock använder sällsynt). Men OS:et tror jag vill ha lite mer RAM, ja.

Gjorde du en nyinstallation eller hur fick du in Tiger?

blåste hårddisken totalt och lade in helt ny och fräsch installation.

har jobbiga problem med strulig iscroll 2. Den är ryckig, ostadig och går varken mjukt eller jämnt, vad kan felet vara?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-05 22:16

Jobbigt du... Jag vet inte vad det kan vara... Om du går in i "Terminalen" och skriver "Top -u" så ser du vilka program som är igång - om det är något som ligger och "stör" kanske.

Vad gäller iscroll så vet jag inte alls tyvärr.

Bevaka tråden