- anon17386121
- Avstängd ●
Jag älskar mina tre barn !!! och min fru
LCR
Hade det här varit facebook hade jag nu tryckt på "Gilla"
Hade det här varit Facebook hade jag inte varit här och skrivit vad jag skrev, men nu är detta inte Facebook och det gör mej ännu gladare!!
LCR
Är nu äntligen klar med butikens inventering!! Nu är jag jävligt glad!:p
Mycket svinn ? (hm, fel tråd kanske...)
LCR
Frugan har bytt från RapidWeaver till iWeb, hon sitter brevid och är själaglad över alla små petningar och finesser som finns tillgång till.
RW är BRA om man vill nå ut med ngt snabbt, men man får dålig kontroll över saker och ting.
iWeb är mera småpillande, men resultatet blir väldigt snyggt.
(Made on a Mac på varenda sida gör MIG extra glad)
Bosse gör mej glad!!
LCR
Ja, den hunden gör oss glada varje dag.
Han är lite för lite Terrier (enveten på gränsen till sjukdom) och lite mera Golden (ligger gärna på ens fötter). Han sover i vår säng (han luktar inte "blöt hund" !), han är liten, praktisk (sitter i famnen när vi åker spårvagn), han älskar bada (simmar lätt 500m), han skäller sällan. Funkar jättebra ihop med kompisars barn - han gillar vakta bebisar. Han älskar gurka.
Han är lika glad att jag kommer hem om jag vart borta i tre dagar eller 20 minuter...
Kort sagt är han den perfekta hunden.
20 år idag.
Tack tack, båda två.
Japp, 20 år. Varken mer eller mindre.
Jag har lyckats åstadkomma vad jag anser är Sveriges fulaste Website
Haft görroligt när jag gjorde den i iWeb - ett bra sätt lära sig programmet.
Alla mina kompisar tycker att jag verkligen lyckats i min "ful-iver"
Haha xD
Bra gjort!
Jag har lyckats åstadkomma vad jag anser är Sveriges fulaste Website
Haft görroligt när jag gjorde den i iWeb - ett bra sätt lära sig programmet.
Alla mina kompisar tycker att jag verkligen lyckats i min "ful-iver"
Å, hjälp!
Jag är så jävla glad idag för jag har fått OK på att köpa ett hus jag har varit spekulant på! En gammal kåk från 1700 talet vid Ljusnans strand! Mycket jobb med det men det ska bli kul!
Låter fantastiskt härligt. Nu vill jag se bilder!
Sådär nu var det officiellt. Påskrivet och klart! Känns helt underbart. Har kämpat för detta i snart två år. Nu är det mitt.. Helt galet. Som sagt. Myyycket att göra men det kommer bli awesome.
MobileMe Gallery (har ingen bättre bild för tillfället).
Sådär nu var det officiellt. Påskrivet och klart! Känns helt underbart. Har kämpat för detta i snart två år. Nu är det mitt.. Helt galet. Som sagt. Myyycket att göra men det kommer bli awesome.
MobileMe Gallery (har ingen bättre bild för tillfället).
Men så fantastiskt, jag förstår att du är glad. Stort grattis. Är du händig och duktig så att du kan renovera och fixa själv eller måste du leja för allt? Följde den fina ängen och alla ängsblommor med också?
Men så fantastiskt, jag förstår att du är glad. Stort grattis. Är du händig och duktig så att du kan renovera och fixa själv eller måste du leja för allt? Följde den fina ängen och alla ängsblommor med också?
Jag är inte ett dugg händig, vad jag vet iaf. men får lära mig så mycket som möjligt eftersom.
Roligt att du nämner ängen. Det är igentligen min gräsmatta. (det har stått obebott ett par år)
Fick min 4a idag! Är supernöjd:p tack till BL och dhl som lyckas leverera från kl 18.00 på kvällen från England, hem till mig dagen efter kl 11.00!;)
Trevligt, då har du något att leka med en stund nu..
Årets bästa inköp. T.o.m bättre än min iphone... Jag blir så glad när jag kör den, även om jag kör till jobbet:). Om jag blundar med ena ögat och kisar med det andra så kan den nästan påminna om en Jaguar E-Type och då blir jag ännu lyckligare...
Om jag blundar med ena ögat och kisar med det andra så kan den nästan påminna om en Jaguar E-Type och då blir jag ännu lyckligare...
Har du kört en E-Type?
Många bilar är betydligt sämre än man tror.
LCR