- fedi-93
- Medlem ●
- Skövde
Ja e så jävla glad idag...
Egentilgen var jag det igår först men har tid att skriva om det först idag. Igår anlände vi nämligen i Umeå för en återflytt till denna juvliga stad. Äntligen tillbaka efter 2 1/2 år i Sundsvall. Me like!!! Kommer fira med mellandagsmacpub den 29 på Bishops;) Vi kommer till en början bli inneboende så vi har inte flyttat husinredningen ännu men det är småsaker
Bifogar bilder från den välpackade resan, vem har sagt att man behöver kombi när man har barn;)
Firar min födelsedag med sambon idag, okej, födelsedagen är väl inte o hurra för men den förbjudna ölen smakar otroligt gott idag! Det får firas iaf!;)
Gratulationer!
Här är man lätt lycklig för att allt är städat och rent inför middagsbjudningen imorgon, samt njuter av öl
Blir nog att spela lite om en stund med
nice! Drar själv igång några rundor cod nu! Fast på 360 då;)
Ah, skoj!
Kör själv mest BC2 på PC om det skall spelas något åt det hållet. I afton vart det lite Mass Effect 2 samt Left 4 dead 2 som avrundning
Jag bytte baksida på min iPhone (3G) igår kväll. Givetvis så klantar jag till det och när jag har monterat ihop den igen så startar den inte! Men så, för ungefär en timme sedan, får jag äntligen igång den. Så ofattbart skönt, jag vet inte vad jag hade gjort om den var död, jag har verkligen inte råd att köpa en ny telefon just nu. Inte ens en begagnad.
Så för det facila priset av 55 kronor så har jag en iPhone som ser så gott som ny ut. Jag passade även på att ta bort allt damm som hade kommit in mellan glaset och skärmen, det behövdes verkligen kan jag säga.
Glad idag satte ett par vinnare på Åby travbanan v75 an bakspårshästar. inga stora pengar men just
känslan att stå vid mållinjen och se dom trilla in och sedan byta ut korven mot resturangen
och en kall bira. Det är livet.
Men lika surt är det dom gångerna inte vinnarna sitter hehehehehehe..... också livet......
Tack! Tror jag behövde höra det!
Fasen klart du gör, det är så långt till grannbyn i Norrland;)
Mm hehe till Luleå blir det såifall.. sambon har redan bokat flyg, till sig själv än så länge då!:)
Tack! Tror jag behövde höra det!
Mm hehe till Luleå blir det såifall.. sambon har redan bokat flyg, till sig själv än så länge då!:)
Välkommen till Luleå isf, är en mysig liten stad som har det mesta en större stad kan erbjuda!
Jag är så jäkla glad just nu eftersom jag efter månader av intensivt sparande äntligen har min första hemmabioprojektor på väg hem till mig! En "duk" på 80' ska byggas när vädret tillåter att morfar kommer hit med dukmaterial.
Min 26' CRT-tv känns väldigt liten just nu... Jag har över 200 Blu-ray-filmer, det ska bli kul att äntligen kunna njuta av dem i HD.
Och imorgon så kommer sotaren också. Det behövs, har nästan inget drag alls i skorstenen.
Jag är glad idag Jag fick en iPhone 4 av mitt jobb i lördags eftersom dom tycker att jag gör ett bra jobb. Jag blev väldigt överraskad och glad.
Nu har jag redan en iPhone 4, men en till skadar ju inte
Jag är glad idag Jag fick en iPhone 4 av mitt jobb i lördags eftersom dom tycker att jag gör ett bra jobb. Jag blev väldigt överraskad och glad.
Nu har jag redan en iPhone 4, men en till skadar ju inte
Kul när man blir uppskattad på jobbet!
Den som har flest prylar när h*n dör vinner!
Jag är glad för att det är plusgrader idag.
Min fru ligger pall i influensan; det är jag INTE glad för...
men nere på NetonNet finns det en mediespelare för 199:-
hade en HDMI och en 16GB minnepinne liggande...
Så nu ligger hon och kollar på tre säsonger av "Lark Rise to candleford"... lite lagom sådär "mjuk-i-pallet-av-feber"-TV....
Fungerar bra, fjärr hade den med.
Ja e inte sådär jävla glad men iaf gladare än de sista dagarna o än bättre hoppas jag det blir.
Idag har jag bakat kanelbullar som jag ska ta med mig på dansträningen. Genom att överraska mina dansvänner med denna spontana gåva hoppas jag glädja dem o blir de glada så blir, förhoppningsvis, även jag glad...
Ja e inte sådär jävla glad men iaf gladare än de sista dagarna o än bättre hoppas jag det blir.
Idag har jag bakat kanelbullar som jag ska ta med mig på dansträningen. Genom att överraska mina dansvänner med denna spontana gåva hoppas jag glädja dem o blir de glada så blir, förhoppningsvis, även jag glad...
Lycka är ngt man får arbeta på - och vad kan väl vara bättre än kanelbullar ...
Mmmm, kanelbullar är gott det, och hemlagade kanelbullar är ännu godare. Skulle tro att dina dansvänner också gillar kanelbullar
Mmmm, kanelbullar är gott det, och hemlagade kanelbullar är ännu godare. Skulle tro att dina dansvänner också gillar kanelbullar
Jo de gör de. Det var populärt o lockade fram många leenden efter många timmar av dansande