Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .

3 bokstäver, A I K.

Ursprungligen av keptang:

3 bokstäver, A I K.

Vi spöade skiten ur Norrtälje och Bajen spelade oavgjort!!!

Vi, lilla sketna RIMBO spelar i div 2 inte div 3 (som Norrtälje) nästa år !!!

Ursprungligen av keptang:

3 bokstäver, A I K.

Några fler... Luleå Hockey 4-3

Och VLHC vann HA-serien, plus att vi knäckte Mora i premiären till ES-kvalserien! Woo!

En hel dag krypa i underjordiska kulvertgångar och konstruera gasledningsritningar...

[ lycklig ]

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-03-16 17:17
Ursprungligen av Goflorp:

En hel dag krypa i underjordiska kulvertgångar och konstruera gasledningsritningar...

[ lycklig ]

Det är härligt att vi alla går igång på så olika saker!

Kom ett paket från DHL idag innehållandes ett nytt objektiv... Då blir man glad!

Ursprungligen av Capeman:

Kom ett paket från DHL idag innehållandes ett nytt objektiv... Då blir man glad!

Som student gäller det att hålla i pengarna!

..men kul! Givetvis!

Ursprungligen av Engalunda:

Som student gäller det att hålla i pengarna!

..men kul! Givetvis!

Haha sant, men det objektivköpet gick utanför eventuellt iPad/objektiv-köp! Visst, man har inte mycket pengar som student, men hade ett välbetalt jobb fram till januari, så jag är inte helt barskrapad.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-03-17 10:14

Det är glädjande att se företag vara så måna om inte bara sina anställda, utan även andra i nöd: Kevin Rose - blogg - Apple's Role in Japan during the Tohoku Earthquake

Jag har fått löfte om jobb...!

håller tummar!

Ursprungligen av Goflorp:

Jag har fått löfte om jobb...!

håller tummar!

Fick definitiva beskedet nu av min chef för i sommar. Välkommen dagen efter studenten....

Min fru sa häromkvällen,
"Sen när jag skall ha ny bärbar Mac igen, vore det inte bättre vi köpte två iPads då?
Fotoredigering kan vi ju göra på iMacen, till allt annat kan vi ha en iPad ju...."

Sånt blir man glad över att höra...

Aphex Twin till Arvika festivalen! Hoppas på ledighet!

Jag har en dejt ikväll....

  • Medlem
  • 2011-03-20 20:15
Ursprungligen av klarabara:

Jag har en dejt ikväll....

Hur gick dejten Klara?

Ursprungligen av Korsriddaren:

Hur gick dejten Klara?

Den pågår fortfarande.

(man kan säga att den började i höstas...)

Tog ut Miatan och körde ner den till mitt garage... Äntligen nercabbat även om sommardäcken inte gick så bra ihop med snön:)

Nyinköpta löpardojjor! Så glad, nu jäklar ska det springas!

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-03-20 19:01
Ursprungligen av Engalunda:

Nyinköpta löpardojjor! Så glad, nu jäklar ska det springas!

[ATTACH="CONFIG"]28865[/ATTACH]

Skoj!
Själv får jag ont i knäna bara av att tänka på springa (fast jaga plankare på fesitvaler är iof skoj).
Har iof haft tre knäoperationer redan, 2titthål i vänsterknät, samt 1titthål i högerknät så det förklarar en del.
Sen blir man snart 30 med xD

Ursprungligen av Drakfot:

Skoj!
Själv får jag ont i knäna bara av att tänka på springa (fast jaga plankare på fesitvaler är iof skoj).
Har iof haft tre knäoperationer redan, 2titthål i vänsterknät, samt 1titthål i högerknät så det förklarar en del.
Sen blir man snart 30 med xD

Usch då Har ju i vanliga fall problem med ryggen!
Men efter testet på bandet idag fick jag reda på att jag pronerade fruktansvärt mycket.. Vilket påverkar rygg & knän, men nu med nya pjux och hårda pronationsstöd så hoppas jag på bra resultat

Kul o se sig själv hur man springer på skärmen!

Lars Molins "midvinterduell" på TV ... missa INTE slutet på den !

Beställde en MBA 11", den enkla varianten till min sambo idag, det betyder att jag får ha min MBP för mig själv! Jihoo!

Hoppas bara den funkar bra för hennes behov, surfa & blogga?

Snart snart snart...

Snart börjar Formula 1 säsongen, Free Practice BBC...

Thank #@&*! för Internet !!!

Jag vaknar upp vid 11 efter en härlig sovmorgon, rullar upp gardinen och det är strålande solsken ute! Humöret är på topp direkt!

Jag har lyckats aktivera AirPrint till vår Xerox-skrivare på jobbet och nu kan jag skriva ut från min iPad och min iPhone och jag har fått bekräftat att jag får min iPad 2 imorgon kl 17 och jag har tagit säsongens första tur på motorcykeln och allt detta gör att om jag dricker en kopp kaffe till får jag en hjärtinfarkt och kommer inte att kunna njuta av allt detta!

Har också fått jobb nu! Flyttar förmodligen till Jönköping om allt går som det ska, även min sambo fick jobb där idag!

Så ...vla glad!

Ursprungligen av Engalunda:

Har också fått jobb nu! Flyttar förmodligen till Jönköping om allt går som det ska, även min sambo fick jobb där idag!

Så ...vla glad!

Jönköping, Sveriges jerusalem....

Ursprungligen av PeeMaN:

Jönköping, Sveriges jerusalem....

Tur att jag kommer då! Sen om du menar det som positivt eller negativt kan jag inte tolka, flyttar själv från en stad med 11 000 invånare och ca 250 kyrkor..

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-03-24 16:55
Ursprungligen av Engalunda:

Tur att jag kommer då! Sen om du menar det som positivt eller negativt kan jag inte tolka, flyttar själv från en stad med 11 000 invånare och ca 250 kyrkor..

Då blir vi nästan grannar, bara c:a 10 mil emellan

Bevaka tråden