- keptang
- Medlem ●
Vi spöade skiten ur Norrtälje och Bajen spelade oavgjort!!!
Vi, lilla sketna RIMBO spelar i div 2 inte div 3 (som Norrtälje) nästa år !!!
Som student gäller det att hålla i pengarna!
..men kul! Givetvis!
Haha sant, men det objektivköpet gick utanför eventuellt iPad/objektiv-köp! Visst, man har inte mycket pengar som student, men hade ett välbetalt jobb fram till januari, så jag är inte helt barskrapad.
Nyinköpta löpardojjor! Så glad, nu jäklar ska det springas!
[ATTACH="CONFIG"]28865[/ATTACH]
Skoj!
Själv får jag ont i knäna bara av att tänka på springa (fast jaga plankare på fesitvaler är iof skoj).
Har iof haft tre knäoperationer redan, 2titthål i vänsterknät, samt 1titthål i högerknät så det förklarar en del.
Sen blir man snart 30 med xD
Skoj!
Själv får jag ont i knäna bara av att tänka på springa (fast jaga plankare på fesitvaler är iof skoj).
Har iof haft tre knäoperationer redan, 2titthål i vänsterknät, samt 1titthål i högerknät så det förklarar en del.
Sen blir man snart 30 med xD
Usch då Har ju i vanliga fall problem med ryggen!
Men efter testet på bandet idag fick jag reda på att jag pronerade fruktansvärt mycket.. Vilket påverkar rygg & knän, men nu med nya pjux och hårda pronationsstöd så hoppas jag på bra resultat
Kul o se sig själv hur man springer på skärmen!
Snart snart snart...
Snart börjar Formula 1 säsongen, Free Practice BBC...
Thank #@&*! för Internet !!!
Jag har lyckats aktivera AirPrint till vår Xerox-skrivare på jobbet och nu kan jag skriva ut från min iPad och min iPhone och jag har fått bekräftat att jag får min iPad 2 imorgon kl 17 och jag har tagit säsongens första tur på motorcykeln och allt detta gör att om jag dricker en kopp kaffe till får jag en hjärtinfarkt och kommer inte att kunna njuta av allt detta!
Tur att jag kommer då! Sen om du menar det som positivt eller negativt kan jag inte tolka, flyttar själv från en stad med 11 000 invånare och ca 250 kyrkor..
Tur att jag kommer då! Sen om du menar det som positivt eller negativt kan jag inte tolka, flyttar själv från en stad med 11 000 invånare och ca 250 kyrkor..
Då blir vi nästan grannar, bara c:a 10 mil emellan