Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av MatsOlov:

...skall ha med lite prylar som flygbolag inte gillar...

Semtex, C4, några mag med .50cal, gamla Bettan med stödbenen, en låda ananaser och sånt som ä bra på fest

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-04-07 20:47
Ursprungligen av Goflorp:

Semtex, C4, några mag med .50cal, gamla Bettan med stödbenen, en låda ananaser och sånt som ä bra på fest

Du glömde hemkoke

Tack Eva!

Ursprungligen av Goflorp:

Semtex, C4, några mag med .50cal, gamla Bettan med stödbenen, en låda ananaser och sånt som ä bra på fest

Låter som MatsOlov ska köra black-ops live!!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2011-04-07 18:46
Ursprungligen av MatsOlov:

Åker på fest i helgen, i Uppsala. Det skall bli roligt, även om det nu är en bit att åka. Tar bilen då jag skall ha med lite prylar som flygbolag inte gillar samt flera väskor vilket gör det besvärligt med tåg/buss. Dessutom är det skönt att få bestämma restakten och vart man vill stanna.

Hoppas att du får bra resväder med torr och fin väg. Kör försiktigt! Och ha det så väldans trevligt på festen

Jag är glad idag för att jag pratat med Ikea och de kommer med mitt nya skrivbord på tisdag
(gött med hemkörning när man bor tre trappor upp utan hiss, har en trasig rygg och har en bil som är för liten för att få in nåt större från ikea i)

..har varit och provkört en Volvo S60 idag som jag bara måste ha! Postar igen när jag är ännu gladare...

Bor i en gammal villa från 1910 och kan spela min musik hur högt jag vill, när jag vill, på en riktig stereo med sådan däran gammal med förstärkare och högtalare (inte en smartfån in sight) och ingen annan störs!!

Nästan lite kär i den här:

Ursprungligen av Goflorp:

Nästan lite kär i den här:

Klockor ska man skrota, det finns ju smartfån !!!

Jag fick ett mysigt telefonsamtal idag och går fortfarande runt o flinar...

Ursprungligen av klarabara:

Jag fick ett mysigt telefonsamtal idag och går fortfarande runt o flinar...

Har du sagt A får du säga B...

Alltså, det var från killen om det nu kunde undgå någon... jag har ännu inte vant mig vid att sånt här kan hända och jag vet inte om jag egentligen vill vänja mig heller

Träffat ännu en 99-medlem i verkligheten, köpt MacBook och snackat en massa om det ena och det andra, och dessutom har vi samma smak vad gäller förstärkare, fast han lyssnar på jazz, jag ligger mer åt blues hållet.

Han kommer inte åt 99Loungen så jag nämner inte namn men en riktigt shysst kille!!

Ursprungligen av LCR:

Träffat ännu en 99-medlem i verkligheten, köpt MacBook och snackat en massa om det ena och det andra, och dessutom har vi samma smak vad gäller förstärkare, fast han lyssnar på jazz, jag ligger mer åt blues hållet.

Han kommer inte åt 99Loungen så jag nämner inte namn men en riktigt shysst kille!!

Min uppfattning är att det generellt är väldigt många shyssta killar och tjejer här på 99

Ursprungligen av Gusten68:

Min uppfattning är att det generellt är väldigt många shyssta killar och tjejer här på 99

Jo, det stämmer och det som är kul är att det är bra stämning men också utrymme för lite oliktänkande!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-04-10 18:10
Ursprungligen av LCR:

Träffat ännu en 99-medlem i verkligheten, köpt MacBook och snackat en massa om det ena och det andra, och dessutom har vi samma smak vad gäller förstärkare, fast han lyssnar på jazz, jag ligger mer åt blues hållet.

Vilken typ/märke på förstärkare gillar ni?

Ursprungligen av hego99:

Vilken typ/märke på förstärkare gillar ni?

Nu råkar jag gilla de flesta engelska, så att han råkar ha en Cambridge som jazz förstärkare och jag använder en Cambridge AVR till min TV, men hade han haft en Creek, Cyrus, Denon (UK designad), Arcam etc. så hade jag varit lika gled

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-04-10 20:17

Hemma. Det blev en fantastiskt bra helg, på Gammel-Gränome Vandrarhem utanför Uppsala. Hård fighting, god mat, hemgjord dryck och trevliga människor. Sådant gör mig lycklig

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-04-10 20:35
Ursprungligen av MatsOlov:

[...] hemgjord dryck [...]

SodaStream!

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2011-04-10 23:58

Idag har det varit en bra dag!

Detta har jag roat mig med idag (ja, det är jag som kör bilen):
Knutstorp2011 :: DSC_0668.jpg picture by Pershav - Photobucket

Ursprungligen av bollman:

Idag har det varit en bra dag!

Detta har jag roat mig med idag (ja, det är jag som kör bilen):
Knutstorp2011 :: DSC_0668.jpg picture by Pershav - Photobucket

Knutstorp är kul. Det här är jag:

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-04-11 17:43

Fick min Magic Wand idag!
MagicWand - MagicWand - Twelve South

Ursprungligen av Drakfot:

Fick min Magic Wand idag!
MagicWand - MagicWand - Twelve South

Min fru säger att jag redan har ett Magic Wand

Men just nu är jag lyckligast över att nya kameran kommit!
Sicken pjäs! Hittar bara en massa roliga överraskningar hela tiden med den.
Gick just med i klubben NAN - Never again Nik....

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-04-11 18:44
Ursprungligen av Goflorp:

Min fru säger att jag redan har ett Magic Wand

haha xD

Ursprungligen av Goflorp:

Men just nu är jag lyckligast över att nya kameran kommit!
Sicken pjäs! Hittar bara en massa roliga överraskningar hela tiden med den.
Gick just med i klubben NAN - Never again Nik....

Yaay! Ser riktigt trevlig ut!

Ursprungligen av Drakfot:

Fick min Magic Wand idag!
MagicWand - MagicWand - Twelve South

en recension på den vore trevligt!

Ursprungligen av Drakfot:

Fick min Magic Wand idag!
MagicWand - MagicWand - Twelve South

läckert. Men alltså den verkar ju rätt dyr?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-04-12 08:17
Ursprungligen av PeeMaN:

läckert. Men alltså den verkar ju rätt dyr?

Kostade 325:-, vilket är mycket för ett litet "rör" som man snäpper fast sitt tangentbord och trackpad i, men å andra sidan blev det ganska trevligt att ha allt i knät mm. Skall försöka skriva ihop något när jag använt den ett litet tag

Konstigt hur nöjd man kan bli med en SAK.

Märker hela tiden hur man sitter och pillar i en meny och säger "oh!", "bra!"

...för att jag byggt klart mitt nya skrivbord

Bevaka tråden