- Sixten
- Medlem ●
Åker på fest i helgen, i Uppsala. Det skall bli roligt, även om det nu är en bit att åka. Tar bilen då jag skall ha med lite prylar som flygbolag inte gillar samt flera väskor vilket gör det besvärligt med tåg/buss. Dessutom är det skönt att få bestämma restakten och vart man vill stanna.
Hoppas att du får bra resväder med torr och fin väg. Kör försiktigt! Och ha det så väldans trevligt på festen
Jag är glad idag för att jag pratat med Ikea och de kommer med mitt nya skrivbord på tisdag
(gött med hemkörning när man bor tre trappor upp utan hiss, har en trasig rygg och har en bil som är för liten för att få in nåt större från ikea i)
Bor i en gammal villa från 1910 och kan spela min musik hur högt jag vill, när jag vill, på en riktig stereo med sådan däran gammal med förstärkare och högtalare (inte en smartfån in sight) och ingen annan störs!!
Klockor ska man skrota, det finns ju smartfån !!!
Jag fick ett mysigt telefonsamtal idag och går fortfarande runt o flinar...
Har du sagt A får du säga B...
Träffat ännu en 99-medlem i verkligheten, köpt MacBook och snackat en massa om det ena och det andra, och dessutom har vi samma smak vad gäller förstärkare, fast han lyssnar på jazz, jag ligger mer åt blues hållet.
Han kommer inte åt 99Loungen så jag nämner inte namn men en riktigt shysst kille!!
Träffat ännu en 99-medlem i verkligheten, köpt MacBook och snackat en massa om det ena och det andra, och dessutom har vi samma smak vad gäller förstärkare, fast han lyssnar på jazz, jag ligger mer åt blues hållet.
Han kommer inte åt 99Loungen så jag nämner inte namn men en riktigt shysst kille!!
Min uppfattning är att det generellt är väldigt många shyssta killar och tjejer här på 99
Min uppfattning är att det generellt är väldigt många shyssta killar och tjejer här på 99
Jo, det stämmer och det som är kul är att det är bra stämning men också utrymme för lite oliktänkande!
Vilken typ/märke på förstärkare gillar ni?
Nu råkar jag gilla de flesta engelska, så att han råkar ha en Cambridge som jazz förstärkare och jag använder en Cambridge AVR till min TV, men hade han haft en Creek, Cyrus, Denon (UK designad), Arcam etc. så hade jag varit lika gled
Idag har det varit en bra dag!
Detta har jag roat mig med idag (ja, det är jag som kör bilen):
Knutstorp2011 :: DSC_0668.jpg picture by Pershav - Photobucket
Knutstorp är kul. Det här är jag:
Fick min Magic Wand idag!
MagicWand - MagicWand - Twelve South
Min fru säger att jag redan har ett Magic Wand
Men just nu är jag lyckligast över att nya kameran kommit!
Sicken pjäs! Hittar bara en massa roliga överraskningar hela tiden med den.
Gick just med i klubben NAN - Never again Nik....
haha xD
Men just nu är jag lyckligast över att nya kameran kommit!
Sicken pjäs! Hittar bara en massa roliga överraskningar hela tiden med den.
Gick just med i klubben NAN - Never again Nik....
Yaay! Ser riktigt trevlig ut!
en recension på den vore trevligt!
läckert. Men alltså den verkar ju rätt dyr?
Kostade 325:-, vilket är mycket för ett litet "rör" som man snäpper fast sitt tangentbord och trackpad i, men å andra sidan blev det ganska trevligt att ha allt i knät mm. Skall försöka skriva ihop något när jag använt den ett litet tag
Snart äre sommar!!