Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Skövde
  • 2011-01-27 23:25

Så jävla glad... Livet är kul helt enkelt

Ska ge mig iväg på äventyr och inhandla en PS3:a idag! Byter nu till "The Bright Side" Sony och säljer mitt 360!
Det gör mig glad:) Mindre glad över att man inte får så mycket för ett begagnat 360! pm. vid snabb affär;)

Ursprungligen av Engalunda:

Ska ge mig iväg på äventyr och inhandla en PS3:a idag! Byter nu till "The Bright Side" Sony och säljer mitt 360!
Det gör mig glad:) Mindre glad över att man inte får så mycket för ett begagnat 360! pm. vid snabb affär;)

Välkommen! Glöm inte GT5.

Ursprungligen av keptang:

Välkommen! Glöm inte GT5.

hehe tack!:) Finns ju en del höjdarspel som GT5 & little big 2, sen måste jag spela upp mig i multiplayern på Black Ops! Föra över rank från Microsoft till Sony hade varit bra!

  • Medlem
  • 2011-01-28 12:43

OT: Jag har bara långloppen kvar på GT5, det är drygt som fan att köra runt en ovalbana i 200 varv. Dessutom måste du köra racet TVÅ gånger för att kvalificera dig vidare till nästa level! Hur fan tänkte dem där!???

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-01-28 20:15
Ursprungligen av Dalle:

OT: Jag har bara långloppen kvar på GT5, det är drygt som fan att köra runt en ovalbana i 200 varv. Dessutom måste du köra racet TVÅ gånger för att kvalificera dig vidare till nästa level! Hur fan tänkte dem där!???

SONY troligtvis sponsrade av ELON- vattenfall som helst skulle haft 400 varvs intervall för mesta möjliga strömförbrukning.

Senast redigerat 2011-02-05 00:43

AIK krossar just nu Modo på Hovet, 5-2, 9 minuter kvar, det gör mig glad!

Fick en uppgift i skolan, att fixa upp vår sajt med alla jobbhungriga fastighetstekniker.
Nu funkar det! Fick ratta mycket html "för hand" i editorn Coda.
Känns gött, alla är glada.

Jag ska äta fattiga riddare med kanel, socker och blåbär till frukost medan jag tittar på Ponyo. Men det bästa av allt är att jag har sällskap, ett mysigt sådant.

Min dag gick från stillastående till turbo på under sekunden när jag läste ett mail från lokaltidningen som talade om att jag vunnit ett pris i deras tävling - ett köksset från Joseph Joseph

Glad i hågen gjorde jag nu ett nätköp jag tänkt på länge o som jag verkligen behöver, en ny skrivare (Canon MP990)

Ikväll blir det första spinningpasset på närmare två månader o sedan Jazzklubb

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-01-31 20:41

Snyggt set!
Själv är jag glad att jag fick den beställda Komplett.se - Kingston SSD 2.5" to 3.5" SATA och monterat i den i datorn och jäklars vad gott det är att ha en SSD som OS-disk igen

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-02-02 16:42

Plusgrader, regn, blåst --> Snön försvinner! Snart barmark!

Ursprungligen av planB:

Plusgrader, regn, blåst --> Snön försvinner! Snart barmark!

Vart i landet ska man flytta för att få detta vädret? Här känns det som om vintern börjar igen.. Sigh!

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-02-04 21:19

Idag när jag kom till brorsan fick jag en iPhone 4. Den är mindre begagnad och var över. Nu kan grabben få min 3G och kolla på film med.

Så bra dag - firar födelsedag idag.

Frukost på sängen, sen har det rullat på...

Ursprungligen av Goflorp:

Så bra dag - firar födelsedag idag.

Frukost på sängen, sen har det rullat på...

Grattis Goflorp!

Njut av sista 1,5 timmarna!

Idag har varit en helt underbar dag.
Först var jag i skolan och gjorde ett prov som gick helt klockrent. Känner att jag nog satte så gott som alla rätt.
Efter det var jag hemma och jailbreakade min iphone4 och min ipad utan att stöta på några som helst problem, gud vad jag saknat JB!
Sen gick jag och körde skiten ur mig på ett spinningpass och kände mig nyttig och fräsh efter det.
Då ringde en polare och informerade om att de var ett gäng som skulle dricka kaffe på stan, så jag åkte ner på det. Skrattade som bara den och hade det mycket trevligt.

Som avslutning på det sitter jag nu och softar i soffan med min kära Ipad i knät och en kopp te brevid mig. Underbar fredag helt enkelt!

Ursprungligen av Goflorp:

Så bra dag - firar födelsedag idag.

Frukost på sängen, sen har det rullat på...

Fint. Fick du några fina paket?

Och Grattis!

Ursprungligen av PeeMaN:

Fint. Fick du några fina paket?

Och Grattis!

Tackar för gratulationer. Fått hela högar med samtal, ett vykort från långväga, frua har fått säkert 30 gratulationer via sin FB (vilka är virtuella och värda ungefär 30 x Noll alltså). litet kaffefika med familjen imorrn eftermiddag.
present från frua - ipod shuffle, gött...

Fick en tenta i present av min lärare i VVS-teknik, det gick faktiskt galant.

Är lycklig! Friade till min sambo igår och fick ett JA!

Ursprungligen av Engalunda:

Är lycklig! Friade till min sambo igår och fick ett JA!

Grattis!
Var det svettigt?

Ursprungligen av PeeMaN:

Grattis!
Var det svettigt?

Usch ja!:)

Inget jag trodde innan men blev värsta fegisen helt plötsligt!

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-02-05 21:51
Ursprungligen av Engalunda:

Är lycklig! Friade till min sambo igår och fick ett JA!

Cool...grattis!

Ursprungligen av Engalunda:

Är lycklig! Friade till min sambo igår och fick ett JA!

Grattis. Hunnit tänka efter hur bröllopet skall gå till?

Vi rymde, gifte oss i grannstan, i en gammal kyrkoruin, bröllopsmiddag på en lokal hamburgerbar.
Brudbuketten - en lilja inköptes innan vi åkte.

Antal personer, vi två, en vigselförättare och två vittnen från kommunförvaltningen...

Underbart, vackert och totalt ca 500:-, som en liten protest mot andras 100 000:- bröllop....

  • Medlem
  • 2011-02-05 23:23
Ursprungligen av Goflorp:

Grattis. Hunnit tänka efter hur bröllopet skall gå till?

Vi rymde, gifte oss i grannstan, i en gammal kyrkoruin, bröllopsmiddag på en lokal hamburgerbar.
Brudbuketten - en lilja inköptes innan vi åkte.

Antal personer, vi två, en vigselförättare och två vittnen från kommunförvaltningen...

Underbart, vackert och totalt ca 500:-, som en liten protest mot andras 100 000:- bröllop....

Dalle gillar detta.

Grattis Engalunda!

Ursprungligen av Goflorp:

Grattis. Hunnit tänka efter hur bröllopet skall gå till?

Tack!
Låter härligt!

Ja lite har vi funderat, kommer säkerligen inte äga rum i någon kyrka..
Utomhus vill vi ha det, svårt att lita på vädret i det här landet bara:)
Är lite inne på en loge någonstanns, vill ha allt så avslappnat som möjligt..

Förslag är välkommet! Fast i en annan tråd då kanske...

Det är väl nu man ska börja oroa sig om det blir någon svensexa.. :confused::D

Glad och glad... Men sugen på att uppgradera min Miata till en nyare (med lite mer kraft;))

Jag kan bli glad bara av att läsa den här tråden!

Glad-tråden, den här är 11 sidor lång nu!

"Gnälltråden", är bara 2 !

Känns roligt att det finns så mkt mer positivt.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-02-07 00:49
Ursprungligen av Goflorp:

Glad-tråden, den här är 11 sidor lång nu!

"Gnälltråden", är bara 2 !

Känns roligt att det finns så mkt mer positivt.

I'll do you one better, hos mig är den 16 sidor lång
Strålande idé av dig att starta denna

Bevaka tråden