Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 6 ute nu!

Tråden skapades och har fått 364 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-26 19:02

Alla bilder jag har på telefonen är bara tagna med telefonen. Ingen sync alls genom iTunes och Aperture.

Är det så?

Fast, vän av ordning påpekar att det är skillnad på kartor och satellitbilder:)

Ursprungligen av BlackSmp:

Är det så?

Fast, vän av ordning påpekar att det är skillnad på kartor och satellitbilder:)

Jag använder alltid hybridläget. Det och streetview ger mig bäst information om min destination tycker jag. Fast man kan ju fortfarande använda Google earth.

Ta en titt på Boden eller Kalix imzoomad. Eller sök efter Piteå och se var du hamnar.

Jo, jag vet att det finns ställen där sattelitbilderna är svartvita men är majoriteten av Sverige svartvit?

(Och min kommentar om kartor och sattelitbilder var givetvis gjord med lite glimt i ögat. Jag kände mig lite sarkastisk elak just då och var tvungen att ta ut det på någon, inget illa menat:))

  • Medlem
  • International user
  • 2012-09-29 23:13
Ursprungligen av bollman:

SMS-buggen?
En stor "feature" i telefonen är nu i stort sett oanvändbar och en annan viktig del har en allvarlig bugg.
Är inte det illa nog?

SMS-buggFIXEN menar du?

Ursprungligen av zinned:

Hur är det för er andra som kör iOS 6.0 och har Google-kalendrar anslutna i telefonen?

Jag har aldrig haft problem tidigare men nu efter att jag uppdaterat till iOS 6.0 så är det enorma problem. Vissa gånger när jag går in i Kalender så syns mina kalendernoteringar för denna Google-kalendern där men sedan kan det gå några sekunder och en synk hinner genomföras, då är dessa noteringar som bortblåsta. Tittar jag under "Kalendrar" så ligger dessa Google-kalendrar där tillgängliga men kalenderposterna för dessa syns inte i kalendern.

What gives?

Google-bugg.

Week Cal - awesome calendar for your iPhone

Bevaka tråden