Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Välkommen till nya 99mac!

Tråden skapades och har fått 886 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Edin:

Tusan också! Vi skulle ju anlitat någon från Cupertino för designen ;-). Skämt å sido, vi tar emot kritiken och det kommer en del åtgärder närmsta tiden. Just nu är det otroligt mycket upprepningar på exakt samma kritik trots svar om att vi tagit emot kritiken och kommer att åtgärda. Vissa nya funktioner kommer ta tid att implementera, exempelvis att få citaten valbara (på grund att vi har en stor åtgärdslista).

Vi expanderar nu alla citat tills vi har en funktion klar för att ställa in det (det kommer att bli valbart framåt)

Jag hoppas vi kan lyfta fokus bort från citaten och få in mer konstruktiv kritik eller förslag.

Superbt, tackar!

Ursprungligen av Capeman:

Buggar, som t ex att lästa och olästa trådar inte visas rätt, att "gå till första olästa inlägg" inte fungerar, att man ibland blir utloggad etc VET jag att ni kommer att fixa och de behöver vi ju inte tjata vidare om.

De blir fixade snabbare om du rapporterar när och hur de uppstår.

Ursprungligen av lappen71:

En sak har jag insett och det är att våran,medlemmarnas åsikt,är av INGEN vikt alls om inte folket bakom 99mac också är av samma åsikt.

Det kan också vara så att inte alla anser att du alltid har rätt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-03 22:29
Ursprungligen av Capeman:

Jag tror aldrig någonsin att citat blev viktigare än innehållet. Hur kan ett citat ha ett värde på det viset...? Vår diskussion handlar om läsbarhet, inget annat.

Inte för dig och mig kanske Capeman, men många andra försökte "snitsa" till citaten bara för att hålla liv i en tråd för sakens skull. Tråkigt det vill vi inte ha tillbaks.
Som Jesper tidigare påpekade så riktigt: Det gäller att veta när man ska citera och vad man ska citera och hur mycket man ska citera av en text

Sedan har jag ju sagt att jag förstår din avsaknad av innebörden av "nya inlägg" och inte bara ett namnbyte, jag är ju lite smått på din sida där vi får väl sätta upp det på listan till biberu så får han och ledningen ta sig en funderare om det går att lösa praktiskt och om det underlättar för den stora massan användare/medlemmar på siten

Fortsätter det så här så är vi snart tillbaks i "gamla sitsens" hjulspår förutom att vi kör blåvitt blått istället för AIK brun vilket uppskattas

Senast redigerat 2013-02-03 22:39
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-02-03 22:38

Jag har inte varit här på ett dygn pga jobb. Nu när jag loggar in och klickar på Nya Inlägg, får jag 4 sidor av nya inlägg. Problemet är att jag inte vet det, det listas massor av sidor. Jag måste kolla sida 1, sida 2, sida 3, sida 4 innan jag kommer till stället med de stängda kuverten, där jag ska börja läsa....
Snabb är den dock

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-03 22:39
Ursprungligen av CUBEIS:

Sedan har jag ju sagt att jag förstår din avsaknad av innebörden av "nya inlägg" och inte bara ett namnbyte, jag är ju lite smått på din sida där vi får väl sätta upp det på listan till biberu så får han och ledningen ta sig en funderare om det går att lösa praktiskt och om det underlättar för den stora massan användare/medlemmar på siten

Bara för förtydligandets skull, vad exakt är det som saknas i "nya inlägg"? Är det att listan enbart borde presentera "nya olästa inlägg" (att vi filtrerar bort lästa inlägg)? Eller är det något mer som saknas där?

Edit: Vi skulle alltså vilja veta mer om hur funktionen användes rent praktiskt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-03 22:44
Ursprungligen av Edin:

Bara för förtydligandets skull, vad exakt är det som saknas i "nya inlägg"? Är det att listan enbart borde presentera "nya olästa inlägg" (att vi filtrerar bort lästa inlägg)? Eller är det något mer som saknas där?

Precis "nya olästa inlägg" skulle uppskattas men kanske Capeman med flera har andra önskemål

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-02-03 22:47

+1 på Nya olästa inlägg.
Det är det enda sättet jag läser inlägg på.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-02-03 22:56

Och vad gäller (den uttjatade) diskussionen om kuvertsymbolerna: ni väljer att göra som medlemmar på ANDRA forum har det, istället för att göra som medlemmarna på DETTA forum vill ha det. Och dessutom håller ni med om att det är ologiskt.
I min värld är det väldigt baklänges.

Ursprungligen av biberu:

De blir fixade snabbare om du rapporterar när och hur de uppstår.

Skall det skrivas i denna tråd eller någon annanstans?

Ursprungligen av Edin:

Bara för förtydligandets skull, vad exakt är det som saknas i "nya inlägg"? Är det att listan enbart borde presentera "nya olästa inlägg" (att vi filtrerar bort lästa inlägg)? Eller är det något mer som saknas där?

Edit: Vi skulle alltså vilja veta mer om hur funktionen användes rent praktiskt.

Precis så! Den ska lista alla trådar som har inlägg jag inte läst. Dessutom bör det finnas en knapp för att markera hela forumet som läst.

Jag hade ett bokmärke, http://www.99mac.se/search.php?do=getnew som jag gick till flera gånger om dagen. Där listades alla trådar med inlägg jag inte hade läst. Längst ner kunde jag klicka på "Markera hela forumet som läst". Antingen läste jag alla trådar, eller tryckte jag på "Markera..." när jag läst alla trådar som intresserade mig. På det här sättet slapp man leta runt bland en massa trådar som inte var uppdaterade, i olika underforum.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-03 23:33
Ursprungligen av kenjon:

Och vad gäller (den uttjatade) diskussionen om kuvertsymbolerna: ni väljer att göra som medlemmar på ANDRA forum har det, istället för att göra som medlemmarna på DETTA forum vill ha det. Och dessutom håller ni med om att det är ologiskt.
I min värld är det väldigt baklänges.

Det är inte mer komplicerat än att under 99macs storhetstid så såg forumet ut så här http://web.archive.org/web/20060202235230/htt... där lästa trådar hade stängda kuvert och olästa trådar hade öppet kuvert. Det kan förmodligen riktigt gamla rävar bekräfta. Detta från vBulletin som 99mac alltid har kört, men på senare tid bytte man "skin" och då blev det pilar istället. Problemet är att vi tagit hänsyn till det vi trodde var det invanda även på 99mac som enskilt forum när vi bytte tillbaks från pilarna. Jag hoppas det hjälper dig att förstå vår avvägning i detta fall, det finns en tanke bakom och gissningsvis härstammar det från "öppet ärende" och "stängt ärende"-tänk.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-03 23:33
Ursprungligen av Capeman:

Skall det skrivas i denna tråd eller någon annanstans?

Det lägger du helst som en tråd i feedbackforumet: http://www.99mac.se/forum/28.

Tar man nya inlägg och trycker sedan på tråden så hamnar man ju på sida 1 och inte längst bak.

Sedan surfar jag på Ipaden så är det 4st klick istället för 1 för komma till nya inlägg
Inte bra alls.

Ursprungligen av Antonic:

Tar man nya inlägg och trycker sedan på tråden så hamnar man ju på sida 1 och inte längst bak.

Sedan surfar jag på Ipaden så är det 4st klick istället för 1 för komma till nya inlägg
Inte bra alls.

Om du klickar på statusikonen (kuvertet) så kommer du till det första olästa inlägget.

Ursprungligen av Edin:

Det är inte mer komplicerat än att under 99macs storhetstid så såg forumet ut så här http://web.archive.org/web/20060202235230/htt... där lästa trådar hade stängda kuvert och olästa trådar hade öppet kuvert. Det kan förmodligen riktigt gamla rävar bekräfta. Detta från vBulletin som 99mac alltid har kört, men på senare tid bytte man "skin" och då blev det pilar istället. Problemet är att vi tagit hänsyn till det vi trodde var det invanda även på 99mac som enskilt forum när vi bytte tillbaks från pilarna. Jag hoppas det hjälper dig att förstå vår avvägning i detta fall, det finns en tanke bakom och gissningsvis härstammar det från "öppet ärende" och "stängt ärende"-tänk.

Kan ju tycka att "det mer invanda" är det utseende som forumet haft de senaste åren snarare än hur det såg ut under sina första år.. Jag har varit med sedan 2004 o kan inte minnas att det såg ut sådär, fast å andra sidan är minnet kort ibland...o intensivt

I viss mån så "representerar jag gamla skolan" med de ändringar jag drev igenom på gamla 99. Den hade sina brister , mycket eftersom det var under förutsättning att allt skulle kunna uppdateras för all vB's framtid, amen. Jag skulle ändå personligen kalla det för mer än ett "skin" då vi gjorde genomgripande förändringar till navigeringen som inte fanns i de tidigare versionerna, förändringar som stannade kvar i ca 3år om jag inte missminner mig.
Edit: 2 år.

Den sak jag satte mig för då att göra var att ta bort dubbel-navigering som kom med den aktuella vB-versionen, det var högst förvirrande när länk till samma profil dök upp på tre ställen. Nu när vi är av med vB skulle jag vilja höra vad det finns för tanke med att istället "sprida ut" navigeringen av mitt konto och lägga det på samma nivå med vad som hör till den sociala delen av forumet?

Det är knepigt att förklara det här men jag känner inte att det "normala" när man klickar på sitt namn är att det kommer upp ett flöde på det här sättet (som jag har påpekat många gånger, men det är inte poängen jag försöker nå här, så håll ut). När jag i vanliga fall klickar på mitt namn i tex google hittar jag min profil, mina inställningar och allra minst logga ut.

Nu ligger "Profil" ute bland huvudsakerna på siten och det blir oklart vart man hamnar, profilen för siten eller för en själv? Om man tittar på nivån "HEM" "FORUM" "MARKNAD" och "PROFIL" så känns inte profil lite malplacé? Klickar man sedan på profil så kommer man till det som jag förväntar mig ifall jag skulle klicka på profil men även till stor del samma saker jag hittar under mitt användarnamn, det vill säga en dubbel-navigering, två länkar leder dig till samma sak.

Mitt _förslag_ att man tar sig en funderare på vilka saker som hör ihop och var vi förväntar oss att saker ska finnas. Om ni är intresserade kan jag göra ett förslag på gruppering av länkar.

På gamla 99mac satte vi en liten röd "lampa" på ditt användarnamn för att du skulle kunna se ifall du hade meddelanden eller någon hade gillat ditt inlägg. Nu har ni utvecklat det vidare till något man inte kunde göra på vB -vilket jag tycker är superbt och något jag vill minnas vi försökte redan då. Men nu har alla event samma bakgrundsfärg, har jag tittat på en händelse har den fortfarande samma färg som resten så det är svårt att veta ifall man missar något.

Senast redigerat 2013-02-04 00:08
Ursprungligen av Edin:

Det är inte mer komplicerat än att under 99macs storhetstid så såg forumet ut så här http://web.archive.org/web/20060202235230/htt... där lästa trådar hade stängda kuvert och olästa trådar hade öppet kuvert. Det kan förmodligen riktigt gamla rävar bekräfta. Detta från vBulletin som 99mac alltid har kört, men på senare tid bytte man "skin" och då blev det pilar istället. Problemet är att vi tagit hänsyn till det vi trodde var det invanda även på 99mac som enskilt forum när vi bytte tillbaks från pilarna. Jag hoppas det hjälper dig att förstå vår avvägning i detta fall, det finns en tanke bakom och gissningsvis härstammar det från "öppet ärende" och "stängt ärende"-tänk.

Den bild som ligger där är ju en så gammal version så knappt någon minns, i samband med den bruna färgen och 99mac-loggan i svart så sattes inte kuvert utan svarta rutor på vilket det stod 99 i vitt. Se bild:

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-04 00:09

Vad händer ?

Jag tycker det börjar bli grötigt igen med speciellt markerad citattext i grått, snart tillbaks på ruta ett igen.

Man blir glad av ljus och mjuk, lättläst vanligt text i trådar oavsett citat på eller av. Är det bara jag som tycker det ?

Valbar knapp i alla fall för citat av och på högsta prioritet tack.

Ursprungligen av klarabara:

I viss mån så "representerar jag gamla skolan" med de ändringar jag drev igenom på gamla 99. Den hade sina brister , mycket eftersom det var under förutsättning att allt skulle kunna uppdateras för all vB's framtid, amen. Jag skulle ändå personligen kalla det för mer än ett "skin" då vi gjorde genomgripande förändringar till navigeringen som inte fanns i de tidigare versionerna, förändringar som stannade kvar i ca 3år om jag inte missminner mig.

Den sak jag satte mig för då att göra var att ta bort dubbel-navigering som kom med den aktuella vB-versionen, det var högst förvirrande när länk till samma profil dök upp på tre ställen. Nu när vi är av med vB skulle jag vilja höra vad det finns för tanke med att istället "sprida ut" navigeringen av mitt konto och lägga det på samma nivå med vad som hör till den sociala delen av forumet?

Osäker på vad du menar med att sprida ut navigationen kring kontot, förutom att vi har ett par inlänkar till den avdelningen så har vi försökt samla alla personliga sidor under den. Därav flytten av bevakningar, personliga citat i forumet, trådar man har skapat etc.

Ursprungligen av klarabara:

Det är knepigt att förklara det här men jag känner inte att det "normala" när man klickar på sitt namn är att det kommer upp ett flöde på det här sättet (som jag har påpekat många gånger, men det är inte poängen jag försöker nå här, så håll ut). När jag i vanliga fall klickar på mitt namn i tex google hittar jag min profil, mina inställningar och allra minst logga ut.

Nu ligger "Profil" ute bland huvudsakerna på siten och det blir oklart vart man hamnar, profilen för siten eller för en själv? Om man tittar på nivån "HEM" "FORUM" "MARKNAD" och "PROFIL" så känns inte profil lite malplacé? Klickar man sedan på profil så kommer man till det som jag förväntar mig ifall jag skulle klicka på profil men även till stor del samma saker jag hittar under mitt användarnamn, det vill säga en dubbel-navigering, två länkar leder dig till samma sak.

Mitt _förslag_ att man tar sig en funderare på vilka saker som hör ihop och var vi förväntar oss att saker ska finnas. Om ni är intresserade kan jag göra ett förslag på gruppering av länkar.

Att profil finns med i menyn har dels att göra med att den har en undermeny som behövs kopplas till något i interfacet (både medlems- och profilsidorna har ett antal undersidor och navigationen måste hålla ihop framöver) samt som extra inväg dit om man inte har upptäckt att avataren är klickbar. Det är iofs förhållandevis vanligt, men svårupptäckt.

Händelseflödet du får fram via användarnamnet var ursprungligen tänkt att ligga under en egen knapp av något slag, men slogs sedan samman med användarnamnet eftersom att vi behövde platsen och redan hade två länkar till profilsidan. Informationen du får i denna är liknande den på profilsidan, men inte samma.

Förslag är alltid välkomna, skicka gärna som PM till mig. Tänk dock på att navigationen måste kunna anpassa sig till olika skärmar.

Ursprungligen av klarabara:

På gamla 99mac satte vi en liten röd "lampa" på ditt användarnamn för att du skulle kunna se ifall du hade meddelanden eller någon hade gillat ditt inlägg. Nu har ni utvecklat det vidare till något man inte kunde göra på vB -vilket jag tycker är superbt och något jag vill minnas vi försökte redan då. Men nu har alla event samma bakgrundsfärg, har jag tittat på en händelse har den fortfarande samma färg som resten så det är svårt att veta ifall man missar något.

Att enskilda händelser inte kan markeras som lästa för tillfället har att göra med hur de skapas. Det är en för lång utläggning för den här tråden, men kort sagt så existerar inte de händelser som syns i menyn som enskilda objekt utan de är grupper av olika typer av aktivitet som råkar synas vid just det tillfälle listan byggs. Orsaken till detta är att det är ett smidigt sätt för oss att skapa sådana typer av flöden samtidigt som vi kan kontrollera att man inte blir spammad av för många repeterade händelser på samma element i forumet.

Ursprungligen av klarabara:

Den bild som ligger där är ju en så gammal version så knappt någon minns, i samband med den bruna färgen och 99mac-loggan i svart så sattes inte kuvert utan svarta rutor på vilket det stod 99 i vitt. Se bild:

Nu ska jag vara lite dum och säga att jag inte förstår vilken av de två som är läst respektive oläst...

Ursprungligen av CUBEIS:

Vad händer ?

Jag tycker det börjar bli grötigt igen med speciellt markerad citattext i grått, snart tillbaks på ruta ett igen.

Man blir glad av ljus och mjuk, lättläst vanligt text i trådar oavsett citat på eller av. Är det bara jag som tycker det ?

Valbar knapp i alla fall för citat av och på högsta prioritet tack.

Vi har gjort en tillfällig ändring eftersom att det verkar som om majoriteten är för att ha de expanderade för tillfället. Eftersom att jag knappt står ut med expanderade citat själv så har det hög prioritet, dock tillsammans med mycket annat så jag kan inte lova hur snabbt jag hinner med det. Allt tycks dock ha högre prioritet än söndag.

Det är en visuell skillnad i att lägga hem, forum, marknad i en grupp och profil, avatar och händelser i en annan. Nu ligger de visuellt i en och samma grupp vilket gör det svårt att avläsa. Om ni inte tror användaren förstår att klicka på sitt användarnamn för att hitta och därför lägger till en länk som leder till samma sak så är dubbel-navigering ett faktum. Haffa ett par människor på ett café och gör enkla tester. Var skulle de klicka för att ändra sin avatar, ifall det inte fanns profil att välja på?

Jag kan se om jag får möjlighet att göra ett förslag till nästa helg.

Ursprungligen av klarabara:

Det är en visuell skillnad i att lägga hem, forum, marknad i en grupp och profil, avatar och händelser i en annan. Nu ligger de visuellt i en och samma grupp vilket gör det svårt att avläsa. Om ni inte tror användaren förstår att klicka på sitt användarnamn för att hitta och därför lägger till en länk som leder till samma sak så är dubbel-navigering ett faktum. Haffa ett par människor på ett café och gör enkla tester. Var skulle de klicka för att ändra sin avatar, ifall det inte fanns profil att välja på?

Jag kan se om jag får möjlighet att göra ett förslag till nästa helg.

Vi har faktiskt gjort precis det, och fått kommentarer på att det var svårt att veta vilken profil man befinner sig under.

I min värld ändrar man isåfall designen och på olika vis ser till att saker visuellt hjälper användaren att förstå, skapar inte en länk till.. men det är jag, ni verkar ju ha stenkoll på läget så jag hoppar av det här här.

Ursprungligen av biberu:

Vi har faktiskt gjort precis det, och fått kommentarer på att det var svårt att veta vilken profil man befinner sig under.

Kanske därför att man inte kommer till profilinställningarna. Sitter man som jag gör nu med en iPad så ser dessutom toppen på sidan inte alls ut så som den gör på Mac. Det enda som finns är "MENY" längst till vänster o min avatar m namn till höger.

...tog en dump m ipaden o laddade upp till dropbox m camera upload men png gillas visst inte så det får bli såhär istället, fult o oinformativt

https://www.dropbox.com/s/g89t736xk8tmq7v/201...

Senast redigerat 2013-02-04 01:46
Ursprungligen av klarabara:

I min värld ändrar man isåfall designen och på olika vis ser till att saker visuellt hjälper användaren att förstå, skapar inte en länk till.. men det är jag, ni verkar ju ha stenkoll på läget så jag hoppar av det här här.

Det var synd, det hade varit intressant att se andra förslag med.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-04 03:35

Jag undrar vad informationen om antal gillande i översikten ger mig som besökare.

Att se hur många som har svarat och hur många gånger tråden totalt har visats ger mig en fingervisning om hur viktig/intressant/rolig etc tråden är. Men hur många som har gilla första posten? Om det skulle vara konsekvent och även intressant så tycker jag att man borde visa totalt antal gillande som utdelats i tråden som helhet

Sedan skulle jag önska mig förhandsvisning av Snabbsvar. Speciellt som det nu är andra sätt att infoga bilder etc. Att använda Avancerat och sedan Förhandsgranska innebär, förutom ytterligare klick, att det kommer till ett citat från trådens originalpost att radera, vilket känns onödigt

  • Medlem
  • Malmö
  • 2013-02-04 05:39
Ursprungligen av CUBEIS:

En vanesak bara, bra med renare trådar mer kompakta, blir på så vis mer lättlästa . Långa citat som syns saknas inte av alla. Vi kunde i så fall behållt den gamla siten om inget nytt faller i smaken. Ge det lite tid bara så ska ni se att det känns bättre.

Det är inte frågan om en vanesak. Det är totalt ologiskt att citaten är dolda då man inte på ett smidigt sätt kan välja konversationen genom att scrolla nedåt, man tvingas vid varje svar stanna upp och vecka ut citatet.

Det råder ingen som helst tvekan om att detta måste ändras snarast.

Ursprungligen av biberu:

Vad vi har syftat på är att vBulletin (m.fl.) som användes på den förra versionen av siten har haft denna symbolik som standard, inte att de användes i just det tema som hade tagits fram för förra 99. Problemet om vi vänder på symboliken är att många som besöker andra forum än 99 då skulle bli precis lika förvirrade som de som aldrig har sett kuverten är nu, det är ingen lösning på problemet. Misstaget här är att vi har överskattat hur många som var vana vid andra forum när vi valde att använda kuverten, inte om de är öppna eller stängda. Ska kuverten bytas ut så bör vi i.s.f. ta fram en helt ny symbolik som kan representera statusen på ungefär samma sätt.

Här finns en översikt av hur de fungerar:
http://www.99mac.se/forum/t/301987-tradikoner...

Jag förstår verkligen inte varför ni hela tiden hänvisar till andra forum och hur deras upplägg är. Detta är 99mac och det finns ingen anledning att jämföra sig med andra forum, det enda viktiga är att det fungerar bra här och att det upplevs smidigt. Dessutom, vad har alla användares forumrutin med saken att göra? Jag besöker flertalet forum frekvent och anser mig vara rutinerad på området men det gör inte valet av stängt/öppet kuvert logiskt. Som någon sa här, när man får brev i brevlådan så är de stängda och därmed olästa

Med det sagt så vill jag också ge en eloge till jobbet ni trots allt har lagt ner, kanon. Speciellt hastigheten på sajten, mycket mer responsiv. När flertalet saker, som nämns i denna tråden, är korrigerade så kommer det bli bra. Ett litet minus för grafiken dock, det känns väldigt kallt och opersonligt jämfört med tidigare. Dock kanske det kommer att kunna varieras av användaren själv framöver (?)

Ursprungligen av CUBEIS:

Fortsätter det så här så är vi snart tillbaks i "gamla sitsens" hjulspår förutom att vi kör blåvitt blått istället för AIK brun vilket uppskattas

Som en parentes på temat kan jag ju säga att det är mer himmelsblått som i MFF än blåvitts färg.

Ursprungligen av biberu:

Om du klickar på statusikonen (kuvertet) så kommer du till det första olästa inlägget.

Inte alltid. Det varierar från gång till gång.

Senast redigerat 2013-02-04 05:59
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-04 07:02
Ursprungligen av zinned:

Det är inte frågan om en vanesak. Det är totalt ologiskt att citaten är dolda då man inte på ett smidigt sätt kan välja konversationen genom att scrolla nedåt, man tvingas vid varje svar stanna upp och vecka ut citatet.

Det råder ingen som helst tvekan om att detta måste ändras snarast.

Jo - och vi ändrade flera timmar innan detta inlägg!

Ursprungligen av zinned:

Jag förstår verkligen inte varför ni hela tiden hänvisar till andra forum och hur deras upplägg är. Detta är 99mac och det finns ingen anledning att jämföra sig med andra forum, det enda viktiga är att det fungerar bra här och att det upplevs smidigt. Dessutom, vad har alla användares forumrutin med saken att göra? Jag besöker flertalet forum frekvent och anser mig vara rutinerad på området men det gör inte valet av stängt/öppet kuvert logiskt. Som någon sa här, när man får brev i brevlådan så är de stängda och därmed olästa

Detta börjar ju bli smått roligt nu ;-). Jag hänvisar inte till andra forum och skriver inte att vi inte tänker ändra på det. Tvärtom, jag förklarade hur vi tänkte med kuverten och skriver att det kommer justeringar. Vidare håller jag inte med om att annat inte spelar någon roll när man designar en webb, men jag förstår din åsikt.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2013-02-04 07:41
Ursprungligen av Edin:

Det är inte mer komplicerat än att under 99macs storhetstid så såg forumet ut så här http://web.archive.org/web/20060202235230/htt...

Stämmer verkligen det där utseendet? Jag kan inte alls minnas dom där färgerna och jag har varit här med olika konton sedan 2003.

Medaljongtapeten i bakgrunden saknar jag, den får gärna komma tillbaka.

Bevaka tråden